Menu

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با اضافه کردن یک حالت پر طرفدار، حالت محبوب دیگری را حذف می‌کند

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order چند ماه پیش برای PS4، Xbox One و PC معرفی شد اما تازه کم‌کم جزئیات بیشتری از آن در حال انتشار هستند و به لطف اطلاعات منتشر شده توسط Game Informer، حالا چیزهای بیشتری از آن می‌دانیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، استیگ آسماسن به عنوان کارگردان بازی، اعلام کرد استودیوی Respawn به‌طور فعالانه وجود حالت Photo Mode (عکس برداری) را بررسی می‌کند و حتی اگر در زمان عرضه در بازی نباشد، در بدترین حالت می‌توان فرض نمود در زمانی دیگر به آن اضافه خواهد شد.

جزئیات بیشتر از Photo Mode متاسفانه به اشتراک گذاشته نشد. ما هنوز نمی‌دانیم این قابلیت در Star Wars Jedi: Fallen Order چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید، Photo Mode امروزه در اکثر بازی‌ها وجود دارد ولی کیفیت آن‌ها شامل تفاوت‌های زیادی نسبت به یکدیگر می‌شوند. گاهی اوقات Photo Mode در عنوانی مثل Spider-Man به حدی قوی است که کاری می‌کند شما مدت زمان بیشتری به تجربه آن بپردازید و یک جامعه مخصوص به خود را احیا می‌کند ولی بازی‌های زیادی هم می‌بینیم که Photo Mode ساده‌ای دارند و فقط در حد سلفی گرفتن شخصیت اصلی هستند بنابراین امیدواریم Respawn برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای این حالت در Star Wars Jedi: Fallen Order داشته باشد.

با این وجود، در حالی که بازی دارای قابلیت Photo Mode است، آسماسن گفت حالت پرطرفدار دیگری مثل New Game Plus را احتمالا در بازی نخواهیم دید:

"New Game Plus برای این عنوان سخت است زیرا یک بازی الهام گرفته شده از Metroidvania است بنابراین اگر بازی را دوباره با تمام توانایی‌ها آغاز کنید، به نوعی منطق آن نقض می‌شود."

البته آسماسن به‌طور کامل تایید نکرده که New Game Plus به هیچ‌وجه در بازی نیست، اما به‌نظر می‌رسد Respawn هنوز راهی برای اضافه کردن چنین حالتی پیدا نکرده است. فعلا وجود آن بعید به‌نظر می‌رسد.

در آخر Respawn تایید کرد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دارای تنظیمات درجه سختی خواهد بود اما دوباره جزئیاتی از آن منتشر نشد ولی می‌توان فرض کرد که موارد استاندارد و مثل سایر بازی‌ها باشند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 5 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.