Menu

بازی Man of Medan دارای 69 مرگ متفاوت برای شخصیت‌ها است

یکی از مواردی که بازی قبلی استودیوی Supermassive Games یعنی Until Dawn را نسبت به سایر عناوین این سبک از استودیوهای Telltale و Dontnod جدا می‌کرد، این بود که شخصیت‌ها و حتی شخصیت‌های مهم و اصلی هم احتمال داشتند در بخش‌هایی از بازی کشته شوند و برروی داستان تاثیر بگذارند. این احتمال هم وجود داشت تا چندین سکانس کلیدی و مهم بازی را براساس نحوه بازی خود نبینید. چنین ویژگی‌هایی را در بازی بعدی آن‌ها یعنی Man of Medan هم مشاهده خواهیم کرد. امروز می‌دانیم چه تعداد مرگ متفاوت در بازی وجود دارد و به‌نظر تعداد آن‌ها زیاد است.

ما پیش از این می‌دانستیم مسیرهای یکپارچه و ارزش تکرار، یکی از بخش‌های بازی هستند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، پیت ساموئل به عنوان مدیر عامل Supermassive، در مصاحبه‌ای با GamesBeat اعلام کرد با وجود اینکه تعداد بازیگران Medan نسبت به Until Dawn کمتر است، اما شامل مرگ‌ها و داستان‌های یکپارچه بیشتری خواهد بود. او باور دارد ترکیب چنین چیزی با بخش چندنفره نوآورانه جدید، مردم را وادار به تکرار چندباره این بازی می‌کنند:

"محتویات بسیار بیشتری در این بازی وجود دارد. ما گفته بودیم هر پنج شخصیت بازی می‌توانند زنده بمانند یا بمیرند اما این‌بار 69 مرگ متفاوت خواهیم دید. برای دیدن تمام آن‌ها باید حداقل 8 یا 9 بار بازی را انجام دهید و محتویات یکپارچه بیشتری در آن هستند و البته با وجود حالت‌های Co-op، شب فیلم (Movie Night)، داستان اشتراکی (Shared Story) و دو بازیکن، مردم روش‌های بیشتری برای تجربه آن خواهند داشت. ارائه دلایل بیشتر برای بازی کردن، چیزی بود که مشتاق به انجام آن بودیم."

بازی Men of Medan در 8 شهریور 1398 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.