Menu

توضیحات Ubisoft درباره چگونگی عملکرد سیستم مرگ ابدی در بازی Watch Dogs: Legion

Ubisoft در E3 2019 با معرفی بازی Watch Dogs: Legion و اینکه بازیکنان می‌توانند در نقش هر شخصیتی بازی کنند، همه را سوپرایز کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، کلینت هاکینگ به عنوان کارگردان این عنوان، روز گذشته اطلاعات بیشتری از مکانیزم مرگ ابدی و چگونگی عملکرد آن به اشتراک گذاشت.

طبق ادعای هاکینگ، شما می‌توانید زمانی که میزان سلامتی شخصیت شما به صفر برسد، تسلیم شوید (و شخصیت خود را زنده نگه دارید) یا تا زمان اتمام ماموریت و کشته شدن به‌صورت دائمی و ابدی به ماموریت ادامه دهید:

"مرگ ابدی همیشه برای بازیکن مثل یک قمار خواهد بود. زمانی که مقدار سلامتی شما به صفر برسد، وارد وضعیت بسیار آسیب دیده می‌شوید. در این مقطع همیشه این فرصت را دارید تا تسلیم شده و به زندان بروید. شما می‌توانید مامورانی که به زندان رفته‌اند را نجات دهید یا منتظر بمانید تا آزاد شوند اما اگر انتخاب کنید که به مبارزه ادامه دهید و تسلیم نشوید، پس با خطر مرگ ابدی مواجه هستید."

به‌نظر با طرح خوبی روبه‌رو هستیم و نکته جالب اینجاست که اختیاری است. به همین ترتیب بازیکنان قادر هستند تا شخصیت‌های خود را تا آخر زنده نگه دارند و هیچ کشته‌ای ندهند.

Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia در دسترس قرار خواهد گرفت.