Menu

صحبت های CD Projekt در رابطه با بزرگترین پیشرفت‌هایی که در سال اخیر داشتند

Witcher 3 از لحاظ گیم‌پلی عنوانی بود که تنها از یک طریق قابل بازی بود اما Cyberpunk 2077 به بازیکنان روش های مختلفی برای سناریوهای مختلف ارائه می‌دهد که چندین لایه پیچیدگی به گیم‌پلی وارد می‌‍کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طبق صحبت‌های "ماتئوز توماسکویچ" (Mateusz Tomaszkiewicz) این ویزگی بازی، بزرگترین پیشرفتی است که توسعه‌دهندگان ‌بازی در طی یکسال اخیر یعنی بین E3 2018 و 2019 در بازی ایجاد کردند. طی مصاحبه‌ای با Gamingbolt، ایشان در رابطه با این موضوع صحبت کرد:

"من فکر می‌کنم بزرگترین پیشرفتی که در بازی ایجاد کردیم و در این دمو نیز به آن توجه زیادی شد، معرفی کردن این لایه از روایت گیم‌پلی به بازی است. این چیزی است که در Pacifica نشان دادیم. ما نشان دادیم که مهارت‌های مختلفی که شما توسعه‌ می‌دهید می‌تواند تاثیر مستقیم بر نحوه تمام کردن مراحل بزارد. برای مثال شما می‌توانید با سلاح‌های سنگین یا سلاح‌های سبک بجنگید یا اینکه اصلا مبارزه نکنید و بطور مخفیانه بازی کنید، تجهیزات مختلف را هک کنید، راه‌های جدیدی را با مهارت‌های خاص خودتان ایجاد کنید و ماموریت‌ها را به اتمام برسانید. یک مثال دیگر این است که اگر شما بر قدرت بدنی خود تمرکز زیادی داشته باشید می‌توانید یک راه ایجاد کنید که در غیر این صورت برای شما قابل مشاهده نبود. این یکی از ویژگی‎‌های بزرگ بازی است که سال قبل از آن چیزی نشان ندادیم."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین سال 1399 برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.