Menu

کنسول PlayStation Classic معرفی شد؛ انتشار در 12 آذر به همراه 20 بازی از پیش بارگذاری شده نظیر Tekken 3 و FFVII

بیست و پنج سال بعد از عرضه‌ی PlayStation اصلی، سونی تجربه‌ی اولین PlayStation را از طریق PlayStation Classic بازمی‌گرداند – یک نسخه کوچک شده از PlayStation اصلی مشابه مینی‌کنسول‌های کلاسیک NES و SNES ساخت Nintendo.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، سونی در این مورد گفت؛ "این مینی‌کنسول تقریباً 45% کوچک‌تر از PlayStation اصلی است و با بسته‌بندی و کنترلرهای مشابه همان حس و شکل را القا می‌کند. طرفداران دیرینه با کشف دوباره‌ی بازی‌هایی که می‌شناسند و دوست دارند قدردان حس نوستالژی خواهند شد، درحالی که گیمرهایی که ممکن است به تازگی به این پلتفرم آمده باشند می‌توانند از کنسول پیش‌گام PlayStation که سرآغاز شروع داستان ما بود، لذت ببرند. تمام بازی‌های از قبل بارگذاری شده در فرمت‌های اصلی خودشان قابل بازی خواهند بود."

این مینی‌کنسول با یک کابل HDMI، یک کابل USB و دو کنترلر PlayStation برای عنوان‌های سازگار برای بازی به صورت آفلاین و چندنفره عرضه خواهد شد. به علاوه، نسخه‌ی کلاسیک از مموری داخلی برای ذخیره‌سازی استفاده خواهد کرد. PlayStation Classic قرار است 12 آذر مصادف با تاریخ انتشار اولین پلی‌استیشن در 1994 با قیمت €99/$99.99 عرضه شود.

همانطور که گفته شد، این کنسول همراه با 20 بازی از قبل بارگذاری شده، از جمله TEKKEN 3 و Final Fantasy VII عرضه می‌شود. بازی‌های بیشتر هنوز معرفی نشده‌اند.

PlayStationPlayStationPlayStation

PlayStationPlayStation PlayStation

مثل همیشه به محض اینکه اطلاعات بیشتری درمورد PlayStation Classic و عناوین از پیش بارگذاری شده‌ی آن به دست آوردیم اخبارش را در سایت پوشش خواهیم داد.