Menu

کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order به مدت زمان بازی اشاره دارد و آن را بزرگ خطاب می‌کند

استودیوی Respawn Entertainment هنوز مدت زمان لازم برای اتمام بخش داستانی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را مشخص نکرده اما در گذشته گفته بودند شاهد عنوان کوتاهی نخواهیم بود. با این حال، قرار هم نیست این بازی نوعی ماجراجویی باشد که ساعت‌های بسیار طولانی برای تکمیل آن بخواهید. Star Wars Jedi: Fallen Order یک عنوان تک‌نفره روایت‌محور است و مثل بازی‌های نقش‌آفرینی جهان‌باز نیست که ماموریت‌های اضافه زیادی برای شما در دسترس قرار بگیرد. با تمام این حرف‌ها، بازی از آنچه که انتظار می‌رفت طولانی‌تر است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، استیگ آسماسن که کارگردان اصلی این بازی است، اعلام کرده که استودیوی Respawn یک‌بار این عنوان را برای آزمایش بازی نموده و فهمیده‌اند قرار است از آنچه که انتظار می‌رفت طولانی‌تر باشد:

"ما در حال آزمایش بازی هستیم. هفته آینده قرار است کامل‌ترین شکل بازی را دوباره آزمایش کنیم و من فکر می‌کردم بازی بزرگی است، ولی حالا از آنچه که من فکر می‌کردم هم بزرگ‌تر است."

آسماسن همچنین در ادامه افزود بازی دارای جهان فوق‌العاده عظیم و کش‌داری نیست اما شامل محتویات زیادی می‌شود که بازیکنان را سوپرایز خواهد کرد:

"با این وجود، من نمی‌خواهم مردم فکر کنند که این یک بازی فوق‌العاده عظیم است اما محتویات زیادی در آن وجود دارد و معتقدم از آنچه که انتظار می‌رود زمان بیشتری از بازیکنان می‌گیرد."

وی در ادامه گفت فعلا سخت است که مدت زمان دقیق بازی را اندازه‌گیری کرد چون تیم سازنده هنوز آزمایش مناسب را انجام نداده است. به بیان دیگر، افرادی که بازی را آزمایش می‌کنند، ممکن است در بخش‌هایی از بازی گیر کرده باشند که ساعات لازم برای اتمام بازی را بالاتر برده باشد یا شاید شکست برخی دشمنان برای‌شان سخت بوده باشد. اساسا تا زمانی که محصول نهایی آزمایش نشود، Respawn نمی‌تواند زمان لازم برای اتمام داستان را اعلام کند:

"این بازی کوتاهی نیست. من می‌شنوم که برخی مردم می‌گویند Respawn مثل Call of Duty یک بخش داستانی 5 ساعته می‌سازد و از این حرف‌ها اما ما مشغول انجام چنین کاری نیستیم. Star Wars Jedi: Fallen Order فاقد هرگونه بخش چندنفره است و همه چیز مربوط به حالت تک‌نفره می‌شود بنابراین برای ارائه یک تجربه با کیفیت، باید بتوانید به برخی مناطق معین بروید و به مقداری سرگرم شوید که راضی کننده باشد و من فکر می‌کنم به این نقطه رسیده‌ایم."

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 5 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.