Menu

دانلود موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2 (نسخه رسمی Original Soundtrack)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2 (نسخه رسمی Original Soundtrack)، اثر آهنگسازان مختلف در خدمت شما هستیم.

بازی Red Dead Redemption 2 عنوانی در سبک اکشن ماجرایی وسترن است که توسط Rockstar Games توسعه یافته و در تاریخ 26 اکتبر 2018 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شد. این بازی در واقع سومین عنوان در سری Red Dead، و پیش درآمدی بر Red Dead Redemption 1 محسوب می‌شود که وقایع آن در سال 1899 و در مکانی خیالی از مناطق غربی و جنوبی آمریکا اتفاق می‌افتد. بازیکن در این عنوان در نقش Arthur Morgan ظاهر می‌شود که یکی از اعضای گروه Van der Linde به شمار رفته و در صدد ادامه‌ی بقا در شرایط مرگ تدریجی غرب وحشی و تحت تعقیب بودن توسط ماموران دولتی و سایر گروه‌های رقیب است. حتی جان مارستون، شخصیت اصلی نسخه‌ی اول این سری جانبی نیز در داستان این بازی و به عنوان یکی از اعضای گروه Van der Linde حضور می‌یافت.

این بازی توانست تا پس از عرضه موفق به دریافت نمرات بسیار بالا و جوایز فراوان شده از سوی بسیاری از مراجع ستایش شود. هرچند که با این حال، این بازی جایزه‌ی بازی سال 2018 را به God of War واگذار کرد. یک سری از منتقدان نیز به انتقاد از این بازی پرداخته و عنوان کردند که توجه بیش از اندازه‌ی راکستار به واقع گرایانه نشان دادن بازی موجب محدود شدن یک سری از فرصت‌های موجود برای آن و همچنین طولانی شدن یک سری از سناریوها شده است. همچنین انتقادات فراوانی نیز روانه‌ی سیستم ارتکاب جرم به شدت حساس بازی و همچنین سیستم تنظیم شرایط فیزیکی RPG وار آن وارد شد.

دانلود موسیقی متن بازی Red Dead Redemption 2

The Music of Red Dead Redemption II Original Soundtrack

ناشر: Lakeshore Records

تاریخ انتشار: 12 جولای 2019

قیمت کلی: حدود 9.49 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 13 قطعه

مدت زمان کلی: 00 ساعت و 42 دقیقه و 35 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Daniel Lanois, Rocco DeLuca, Rhiannon Giddens, D'Angelo, Daniel Lanois, Brian Blade, Cyril Neville, Daryl Johnson, Joseph Maize, Darryl Hatcher, Rhiannon Giddens, Preston White, David Scott, Nas, Rocco DeLuca, Willie Nelson, Micah Nelson, Sebastien LeBlanc, Kyle Crane, Jim Wilson, Josh Homme

دانلود موسیقی متن

دانلود آلبوم با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 110.81 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Unshaken [موسیقی پیشنهادی]

Moonlight

Crash of Worlds

Mountain Hymn

Oh My Lovely

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم