Menu

ساخت بازی‌های Wolfenstein: Youngblood و Cyberpilot به پایان رسید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، به زودی قرار است شاهد انتشار دو نسخه‌ی جدید از سری بازی محبوب شوتر Wolfenstein باشیم که یکیشان یک عنوان Co-op محور با نام Wolfenstein: Youngblood (البته این بازی به صورت تکنفره هم قابل تجربه است) و دیگری هم Wolfenstein: Cyberpilot می‌باشد که قرار است این بار یک تجربه‌ی تیراندازی خونین و هیجان انگیز را در پلتفرم‌های واقعیت مجازی ارائه بدهد. اکنون طبق اعلام اکانت رسمی بازی Wolfenstein در توئیتر، هر دوی این بازی‌ها گلد شده‌اند و کار توسعه‌ی آن‌ها به پایان رسیده است.

البته این به آن معنا نیست که استودیوی Machine Games (به همراه Arkane Studios که در ساخت Wolfenstein: Youngblood مشارکت دارد)، کار خود را بر روی این بازی‌ها به اتمام رسانده است، بلکه تنها ساخت بازی اصلی به پایان رسیده و می‌تواند برای عرضه بر روی دیسک‌ها آماده شود و اکنون توسعه دهندگان در حال رفع مشکلات و باگ‌های این دو عنوان هستند و قرار است ایرادات آن‌ها از طریق انتشار پچ‌ها و آپدیت‌ها رفع شوند.

Wolfenstein: Youngblood بازیکنان را در نقش دو خواهر دوقلو با نام‌های Jess و Soph قرار می‌دهد که فرزندان پروتاگونیست بازی‌های اصلی این سری یعنی BJ Blazcowicz هستند و به پاریس می‌روند تا به دنبال پدر خود بگردند. این بازی به صورت Co-op دو نفره قابل تجربه است و هر بازیکن کنترل یکی از دو خواهر را بر عهده می‌گیرد. البته می‌توان آن را به صورت تکنفره هم بازی کرد و در این صورت یکی از خواهران توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. طبق گفته‌ی سازندگان این عنوان حدود 25 تا 30 ساعت گیم پلی خواهد داشت که بیشترین مقدار گیم پلی در این سری است.

همچنین بازی Wolfenstein: Cyberpilot که یک عنوان اول شخص شوتر واقعیت مجازی است، بازیکن را به وقایع بین دو بازی Wolfenstein 2: The New Colossus و Youngblood می‌برد و نقش یک هر در نیرو مقاومت فرانسه را به او می‌سپارد. این بازی قرار است یک تجربه‌ی تمام عیار و کامل شوتر را در پلتفرم‌های واقعیت مجازی ارائه بدهد.

هر دو بازی‌های Wolfenstein: Youngblood و Cyberpilot در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) منتشر می‌شوند. پلتفرم‌های مقصد Youngblood، کنسول‌های PS4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی هستند و Cyberpilot هم قرار است بر روی هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و PlayStation VR عرضه شوند. همچنین این دو بازی هر کدام به ترتیب 40 و 30 گیگابایت فضا اشغال خواهند کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟