Menu

گزارش: جزئیاتی از داستان و گیم‌پلی Bully 2 لو رفت، عنوانی که در نهایت به سرانجام نرسید

13 سال از عرضه عنوان جنجالی Bully می‌گذرد و طرفداران این بازی همچنان مشتاقانه در انتظار تجربه دنبال آن هستند. متاسفانه در حال حاضر هیچ تایید رسمی‌ای حتی مبنی بر در دست ساخت بودن این بازی نیز وجود ندارد اما بر اساس شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده، Bully 2 زمانی در دست ساخت قرار داشت اما اکنون پروسه ساخت آن به کلی کنسل شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، این ادعا را یک یوتیوبر به نام SWEGTA با استناد بر اطلاعاتی که یک کاربر Reddit به نام fika122 در اختیار او قرار داده، مطرح کرده است. Fika122 توانسته با یکی از کارمندان سابق Rockstar Games گفت‌و‌گویی را داشته باشد و برای اثبات این ادعای خود، تصاویر این گپ‌و‌گفت را هم منتشر کرده است. این توسعه‌دهنده از سال 2008 تا 2009 در Rockstar Games مشغول به کار بوده و بر روی عنوانی معرفی نشده (احتمالا Bully 2) با پلتفرم‌های مقصد PlayStation 3 و Xbox 360 کار می‌کرده است.

بعد از کنسل شدن پروسه ساخت Bully 2، با این بازی‌ساز هم قطع همکاری می‌شود. این شخص در مورد مکانیک‌های گیم‌پلی Bully 2 هم توضیحاتی را ارائه داده است. Bully 2 قرار بود از سیستم بالا رفتن از سطوح و ارتفاع استفاده کرده و شوخی‌های جدیدی را نیز به بازیکنان معرفی کند. امکان مخفی شدن در سطل زباله و در میان درختان هم از دیگر قابلیت‌های این بازی بوده است.

اما در بخش داستانی، Bully 2 بازیکنان را بار دیگر با شخصیت اصلی قسمت اول یعنی جیمی هاپکینز همراه می‌کرد اما اینبار نه در زمان تحصیل در مدرسه و بلکه در گذران تعطیلات تابستانی آن هم در خانه ناپدری او. بازیکنان در Bully 2 می‌توانستند در سطح شهرستان و اردوگاه‌های تابستانی‌ای که در نزدیکی خانه جیمی برپا شده بودند به کاوش بپردازند. رقبای جیمی در این قسمت نیز خواهر و برادرخوانده‌های او بودند.

متاسفانه پروسه ساخت Bully 2 در نهایت به سرانجام نرسید و این بازی کنسل شد و فردی که این اطلاعات را منتشر کرده و از اعضای تیم سازنده بازی بوده نیز پیش از آنکه پروژه به سرانجام برسد از Rockstar Games اخراج می‌شود.

این احتمال هم وجود دارد که همه این اطلاعات ساخته ذهن فرد مورد اشاره باشد اما شواهد زیادی وجود دارد که در دست ساخت بودن Bully 2 در Rockstar Games را تایید می‌کند.

اما به هر حال کنسل شدن این نسخه از Bully 2، که یک دهه قبل در دست توسعه قرار داشته، به معنای فراموش شدن ابدی این بازی نیست. اخیرا شایعه‌های زیادی در مورد Bully 2 منتشر شده و یکی از آخرین آنها ادعای پرداختن این بازی به دوران جوانی جیمی هاپکینز در دانشگاه را مطرح کرده است.

نظر شما چیست؟