Menu

موسیقی‌های متن بازی Red Dead Redemption 2 به صورت رسمی توسط Rockstar منتشر شدند

از ساعاتی پیش طبق اعلام پیشین Rockstar، سرانجام موسیقی‌های بازی Red Dead Redemption 2 که شامل هنرمندانی نظیر "دی آنجلو" و یا "جاش هوم" (یکی از اعضای گروه Queens of the Stone Age) می‌شود، منتشر شدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Hollywood Reporter، این مجموعه‌ی 42 دقیقه‌ای شامل 13 تِرکِ کلیدی از بازی می‌شود. هر کدام نزدیک به 4 دقیقه است و در آن‌ها هنرمندان مختلف با توجه به تم و فضای داستانی Red Dead Redemption 2، داستان‌هایی گوناگون را در مورد گاوچران‌ها و هفت‌تیرکش‌ها روایت می‌کنند. این مجموعه هم‌اکنون برروی سرویس‌های مختلف موسیقی نظیر Spotify و Apple Music با نام (The Music of Red Dead Redemption 2 (Original Soundtrack موجود است.

در زیر می‌توانید لیست موسیقی‌های منتشرشده را مشاهده نمایید.

  1. Unshaken – D'Angelo
  2. Moonlight – Daniel Lanois, Daryl Johnson, Joseph Maize, Darryl Hatcher & Rhiannon Giddens
  3. That's the Way It Is – Daniel Lanois
  4. Mountain Finale – Daniel Lanois
  5. Crash of Worlds – Rocco DeLuca
  6. Cruel World – Willie Nelson
  7. Red – Daniel Lanois
  8. Mountain Hymn – Rhiannon Giddens
  9. Mountain Banjo – Rhiannon Giddens
  10. Table Top – Daniel Lanois
  11. Love Come Back – Daniel Lanois
  12. Oh My Lovely – Daniel Lanois
  13. Cruel World – Joshua Homme

شایان ذکر است که آلبوم رسمی موسیقی‌های بازی به آهنگسازیِ "وودی جکسون" (با سابقه کار برروی Red Dead Redemption ،GTA V و Max Payne 3) در اواخر تابستان با نام The Music of Red Dead Redemption 2: Original Score منتشر می‌شود.

Rockstar در کنار انتشار محموعه بالادر بیانیه‌ای گفت: "ساخته شده براساس موسیقی‌های تحریک‌کننده Red Dead Redemption، موسیقی متن و آهنگ‌های Red Dead Redemption 2 سفری قدرت‌مند و احساسی را در میان آخرین روز‌های دوره‌ی قانون‌شکنان در آمریکا روایت می‌کند. "

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.