Menu

شایعه: Gearbox Software در تدارک معرفی قابلیت کراس‌پلی برای Borderlands 3 است

تنها 2 ماه به عرضه Borderlands 3 باقی مانده اما این بازی همچنان سوال مهمی را پاسخ نداده است: اینکه آیا این شوتر نقش آفرینی در نهایت از قابلیت کراس پلتفرم پلی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. Gearbox Software بعنوان توسعه‌دهنده Borderlands 3 هنوز پاسخ قاطعی به این سوال نداده است اما شکی نیست که لذت تجربه این ماجراجویی هیجان‌انگیز زمانی دو چندان می‌شود که بازیکنان هر سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One بتوانند در همکاری با یکدیگر به انجام آن بپردازند. پست مرموزی که به‌تازگی در توییتر رسمی Borderlands 3 ارسال شده بازیکنان را به پشتیبانی از کراس‌پلی در این بازی امیدوار کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant،حساب رسمی Borderlands 3 در توییتر دیروز با انتشار یک تصویر برگزاری رویدادی تحت عنوان "Celebration of Togetherness" (جشن با هم بودن) را تایید کرد. در این پست اطلاعات دقیقی در مورد این رویداد به اشتراک گذاشته نشده اما رئیس Gearbox یعنی رندی پیچفورد توضیحاتی را ارائه داده است. پیچفورد در توییتر طرفداران را به این جشن دعوت و به آنها وعده داده که به لطف محتوای مراسم لحظاتی خوش، لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را تجربه خواهند کرد.

جشن با هم بودن در تاریخ 16 جولای (سه شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۸) برگزار می‌شود. جزئیاتی از پخش زنده این مراسم اعلام نشده بنابراین احتمالا به صورت زنده در رسانه‌های اجتماعی پوشش داده نخواهد شد.

باید تا موعد برگزاری این رویداد منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در نهایت به وجود قابلیت کراس‌پلی در Borderlands 3 پرداخته خواهد شد یا خیر.

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است.