Menu

تماشا کنید: خالق Halo از بازی شوتر اول‌شخص و علمی‌تخیلیِ جدید خود به نام Disintegration رونمایی کرد

یکی از خالقین سری Halo یعنی "مارکوس لتو" که پیش از این در Bungie نیز نقش کارگردان ارشد را داشته، به تازگی از از اولین پروژه استودیو تازه تاسیس خود رونمایی کرده است. این عنوان شوتراول‌شخص و عملی‌تخیلی که Disintegration نام دارد، اولین پروژه استودیو V1 Interactive بوده و با اینکه اطلاعات زیاد یا نمایشی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده، در زیر می‌توانید تیزر رونمایی از بازی را مشاهده کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، در Gamescom امسال که نزدیک به یک ماه دیگر برگزار می‌شود، به صورت کامل از این بازی رونمایی خواهد شد. "لتو"، مدیرعامل و کارگردان ارشد در استودیو V1 Interactive چند ماه پیش نیز تصویری از این بازی منتشر کرده بود که تا حدودی حال‌وهوای Destiny را داشت. در زیر می‌توانید تصویر ذکرشده و بیانیه‌ای در مورد Disintegration که از طرف "لتو" منتشر شده را مشاهده کنید.

"این فرصت و تلاشِ ما تنها برای ساخت یک بازی جدید نیست، بلکه تمامیِ استودیو در حال زنده‌شدن و حس‌کردن تجربه‌ای جدید هستند. به اشتراک گذاشتن نتیجه تلاش‌های تیم قویِ V1 Interactive حس بسیار خوبی دارد؛ بسیار هیجان زده‌ایم و نمی‌توانیم برای ماه بعد و معرفی کامل این بازی جدید صبر کنیم! "

وظیفه انتشار Disintegration را Private Division، ناشر مستقل و زیرمجموعه Take-Two Intreactive برعهده دارد. 2 بازی مهم دیگری که در آینده توسط این ناشر منتشر خواهند شد، عنوان علمی‌تخیلی و نقش‌آفرینی استودیو Obsidian Entertainment یعنی Outer Worlds و بازی جدید خالق Assassin’s Creed یعنی Ancestors: The Humankind Odyssey هستند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Disintegration در سال 2020 عرضه خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی از پلتفرم‌های مقصد نشده ولی طبق شنیده‌ها PC یکی از پلتفرم‌های بازی است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.