Menu

Ubisoft اولین اطلاعات از داستان و گیم‌پلی بازی Gods & Monsters را به اشتراک گذاشت

همان‌طور که احتمالا به یاد دارید، یکی از سورپرایزهای شرکت Ubisoft در E3 2019 رونمایی از بازی جدید سازندگان Assassin’s Creed Odyssey به نام Gods & Monsters بود. از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیار کمی از بازی منتشر شده بود ولی اخیرا به گزارش پردیس‌گیمو به نقل از PSU، کارگردان و تهیه‌کننده ارشد بازی در مصاحبه‌ای اطلاعاتی جدید و جذاب از داستان و گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشته‌اند.

در این مصاحبه کارگردان بازی یعنی "جاناتان دومونت" در کنار تهیه‌کننده‌ ارشد بازی یعنی "مارک الکسیس کوت" در مورد طرح داستانی و هم‌چنین اینکه چرا به سراغ این بازی رفته‌اند صحبت کرده‌اند. به گفته آن‌ها در Gods & Monsters شما در نقش "فنیکس" (Fenyx)، قهرمانی که وظیفه دارد خدایان الیمپوس را از دست "تیفون" (Typhon، ترسناک‌ترین هیولا در اساطیر یونان) نجات دهد.

در مجموع این عنوان یک ماجراجویی داستانی با ریتم و تمی قدرت‌مند است؛ روایت بازی برعهده هومر، زمانی که در حال روایت داستان برای نوه‌هایش است قرار دارد؛ و خب بچه‌ها نیز در هنگام شنیدن قصه کارهایی مختلف انجام می‌دهند که همین‌ها سب به وجود آمدن لحظاتی جالب و متفاوت در بازی خواهد شد.

همان‌طور که بالاتر گفتیم، Gods & Monsters توسط تیم سازنده Assassin’s Creed Odyssey در دست توسعه است و توانایی‌های خاص و جادویی حاضر در آن بازی اکنون تبدیل به نکته‌ای مهم از گیم‌پلی Gods & Monsters شده‌اند. شما می‌توانید برروی زمین و هوا مبارزه کرده و گاهی اوقات برای دشمنان و حمله‌هایی خاص با ترکیب‌کردن هر 2 ضریه‌ای مهلک و کشنده وارد کنید.

توانایی‌های قدرت‌مند که دشمنان را نابود کرده و آیتم‌هایی جادویی که اجازه دسترسی به دنیاها و توانایی‌های جدید را به بازیکن می‌دهند نیز در بازی وجود دارد. برای مثال، چکمه‌های هرمِس باعث می‌شود تا بتوانید 2 بار پشت سر هم بپرید. "فنیکس" نیز کاملا قابل شخصی‌سازی بوده و شما می‌توانید زره و مهمات او را تغییر دهید. در کل طبق گفته‌های "دومونت" گیم‌پلی بازی دارای 3 ستون اصلی است؛ مبارزات، حمل‌ونقل و پازل‌ها.

بازی Gods & Monsters در تاریخ 4 فوریه 2020 (6 اسفند) برروی کنسول‌های PS4 ،Nintendo Switch و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.