Menu

استودیو Rebellion: شرکت Epic برای بازی‌های انحصاری فروشگاه Epic Games خرج و هزینه بسیار زیادی می‌کند

این هفته در جریان رویداد Develop Brighton، یکی از بنیان‌گذاران Rebellion Developments یعنی "جیسون کینگزلی" گفته که Epic Games برای اینکه آخرین بازی‌ آن‌ها به صورت انحصاری برروی فروشگاه Epic منتشر شود،‌ مبلغ بسیار زیاد و خوبی را پیشنهاد داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در حالی که "کینگزلی" گفت Rebellion معمولا علاقه‌ای عرضه انحصاری بازی‌هایش ندارد، به خاطر پیشنهاد خوب Epic تصمیم به انجام این کار گرفته‌اند؛ مخصوصا که Epic برای ساخت فروشگاه آنلاین خود در حال سرمایه‌گذاری بسیار زیاد و هنگفتی است.

"در حالت عادی به نظرم من ترجیح می‌دهم که کارهای انحصاری انجام ندهم ولی خب سیاست Epic را نیز درک می‌کنم؛ و حقیقتا آن‌ها برای ساخت فروشگاه آنلاین خود هزینه و پول بسیار خوبی پرداخت می‌کنند. تلاش و برنامه‌های آن‌ها واقعا شگفت‌انیز است و خب در این میان ما نیز بخشی از پول آن‌ها را می‌گیریم. بسیار ممنونم! "

این استودیو قراردادهای انحصاری Epic را به کنسول‌ها ترجیح می‌دهد و به نظر آن‌ها "هر زمانی که رقیبی جدید وارد بازار می‌شود، برای بقیه همانند هشداری برای فعالیت بیشتر و بهتر است."

به گفته "کینگزلی"، Rebellion انتظار نداشته که Epic به سراغ آن‌ها و بازی Zombie Army 4: Dead War برود چرا که هدف Epic معمولا "بازی‌های بسیار بزرگ" است ولی زمانی که Epic با آن‌ها تماس گرفته و از قصد خود پیرامون حمایت از بازی گفته، توسعه‌دهندگان حاضر در Rebellion راضی و خوشحال شده‌اند.

"به عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل گاهی اوقات باید از فرصت‌هایی که برای‌تان به وجود می‌آید، استفاده کنید. زمانی که چنین چیزی به شما پیشنهاد می‌شود، با قبول کردن آن به نوعی سود و ریسک را سهیم می‌شوید."

بازی Zombie Army 4: Dead War در تاریخی نامعلوم در سال 2020 برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و از طریق فروشگاه Epic Games برروی پلتفرم PC عرضه شده و به مدت یک سال نیز در انحصار Epic خواهد بود.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.