Menu

از حالت مولتی‌پلیر 2v2 Gunfight عنوان Call of Duty: Modern Warfare رسماً رونمایی شد

بالاخره از راه رسید! پس از گذشت چندین و چند ماه و به نمایش در آمدن دموهای متفاوت پشت درهای بسته، طرفداران بالاخره توانستند تحت عنوان نمایش حالت چند نفره‌ی جدید بازی یعنی Gunfight نگاهی به گیم‌پلی عنوان مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare داشته باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در این حالت، دو بازیکن طی مسابقه‌ای به شدت سریع و خشن در مقابل دو بازیکن دیگر قرار می‌گیرند. بازیکنان در هر دور محموله‌های تازه‌ای تحویل می‌گیرند و برای بالاتر رفتن حساسیت، در هر راند فقط یک جان به فرد داده می‌شود. علاوه بر این، مانند حالت Face Off که در گذشته نیز شاهد آن بودیم، نقشه‌هایی به صورت انحصاری در اختیار این حالت قرار گرفته تا هر مسابقه با سرعت بیشتری انجام شده و بازیکنان وادار به مبارزه شوند.

حالت Gunfight به شکلی رسمی در Twitch و توسط کانال‌های CouRageJD ،TeePee ،Syndicate و LEGIQN به اشتراک گذاشته شد. استریمرهای نامبرده شده در حین ضبط این استریم داخل استودیوی Infinity Ward بوده و زنده به بازی کردن پرداخته‌اند. اگر علاقه دارید خودتان این نمایش را تماشا کنید، می‌توانید وارد هر یک از این کانال‌ها شده و به تماشای این نمایش بنشینید.

البته، Gunfight فقط بخشی از حالت چند نفره‌ی Modern Warfare را تشکیل می‌دهد، پس اگر منتظر بخش مولتی‌پلیر سنتی همیشگی هستید، مطمئن باشید که ناامید نخواهید شد.

به طور کلی می‌توان گفت Infinity Ward درمورد به نمایش گذاشتن گیم‌پلی Modern Warfare به طرز عجیبی خساست به خرج داده. تا اینجای کار تعدادی از مطبوعات از جمله DualShockers و یک سری افراد به خصوص توانسته‌اند قسمت‌هایی از گیم‌پلی بخش داستانی را در E3 تجربه کنند. بعد از معرفی این عنوان در ماه می میلادی، این ویدئو نمایشی است که در اختیار عموم مردم قرار گرفته.

Call of Duty: Modern Warfare در 3 آبان ماه روی PlayStation 4 ،Xbox One و Windows PC منتشر خواهد شد.