Menu

صحبت‌های جالب تهیه‌کننده اجرایی فیلم Sonic the Hedgehog درباره طراحی دوباره ظاهر سونیک

همان‌طور که می‌دانید چند ماه پیش بر اثر جنجال‌ها و اعتراضات بسیار طرفداران به ظاهر سونیک، تهیه‌کنندگان و مسئولین فیلم The Sonic Hedgehog تصمیم به طراحی دوباره این شخصیت و اکران فیلم در سال 2020 گرفتند. اکنون "تیم میلر"، تهیه‌کننده اجرایی فیلم درباره طراحی دوباره سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog صحبت‌هایی جالب را مطرح کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، وی به تازگی در مصاحبه با Variety درباره تاثیر اعتراض‌های مردم و تغییرات اعمال شده صحبت کرده است: "این یک سری است و باید عالی باشد. ببینید، زمانی که تریلر منتشر شد، طرفداران برای اولین بار ظاهر سونیک را دیدند و به آن اعتراض کردند، من و جف (کارگردان فیلم) در میان آن‌ها بودیم. در آن زمان من گفتم که مهم‌ترین چیز این است که به گندزدن و خراب‌کاری خود اعتراف کنیم. جف یک ساعت قبل از اینکه من برسم توییتی با این مضمون ارسال کرده بود. وی مرد خوبیست و ما نیز به نظرم توانستیم به بهترین شکل ممکن اعتراضات را مدیریت کنیم. طرفداران همیشه برای اظهار نظر حق دارند و خب می‌توان از راه درست به سخنان آن‌ها نیز گوش داد."

زمانی که از "میلر" پرسیده شده آیا ظاهر جدید سونیک را دیده یا نه،‌ وی گفت که به نظرش طرفداران این بار راضی خواهند بود. این فیلم در ابتدا قرار بود نوامبر امسال اکران شود ولی اکنون به خاطر طراحی دوباره ظاهر سونیک تا فوریه 2020 تاخیر خورده است. بد نیست بدانید که حقوق فیلم در ابتدا متعلق به Sony بود ولی شرکت Paramount سال گذشته آن‌ را به دست آورد.

صداگذاری سونیک در این فیلم برعهده "بن شوارتز" بوده و "جیم کری" نیز نفش رقیب وی یعنی "دکتر اگ‌من" را ایفا می‌کند. از دیگر ستارگان فیلم می‌توان به "جیمز مرسدن"، "تیکا سومپتر" و "آدام پالی" اشاره کرد. نویسندگی آن را نیز "جاش میلر" و "پاتریک کیسی" برعهده دارند و "جف فاولر" در مقام کارگردان این پروژه را مدیریت می‌کند.

باید صبر کرد و دید که آیا "میلر" درست می‌گوید و طرفداران این بار از ظاهر سونیک راضی خواهند بود یا باز هم در آینده شاهد جنجال‌هایی جدید هستیم. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.