Menu

تماشا کنید: نمایش‌هایی از بخش چندنفره Gears 5 با تمرکز بر معرفی حالت بازی Escalation و دو نقشه چندنفره

در چند روز گذشته شرکت Microsoft به همراه استودیو The Coalition ویدیوهایی را از بخش چندنفره عنوان Gears 5 به اشتراک گذاشتند. در ادامه می‌توانید 3 نمایشی که توسط این دو شرکت منتشر شده را تماشا کنید، این ویدیوها حالت چندنفره Escalation و دو نقشه بخش چندنفره که قرار است در مرحله آزمایش فنی بازی در دسترس قرار گیرند را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در حالت چندنفره Escalation دو تیم 5 نفره برای به دست آوردن کنترل سه حلقه با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. حالت چندنفره Escalation در Gears of War 4 نیز وجود داشت اما در Gears 5 ارتقا یافته و به تکامل رسیده است. بازیکنان حال در این بخش انتخاب‌های استراتژیک بیشتری داشته و برای موفقیت باید به کار تیمی روی آورند.

حالت چندنفره Escalation عنوان Gears 5 در جریان مسابقات ELEAGUE در تاریخ 13 تا 14 جولای (۲۲ تیر تا ۲۳ تیر ۱۳۹۸) به طور کامل معرفی خواهد شد.

همانطور که اشاره شد تمرکز سه ویدیویی که در ادامه می‌بینید بر نمایش حالت چندنفره Escalation و دو نقشه چندنفره به نام‌های District و Training Grounds است. این نقشه‌ها در مرحله آزمایش فنی بازی که در تاریخ 19 جولای (جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۸) آغاز می‌شود، در دسترس خواهند بود.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه