Menu

گیم پلی Call of Duty: Modern Warfare امروز به نمایش درمی‌آید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، امروز بالاخره می‌توانیم شاهد رونمایی از گیم پلی بازی مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare باشیم. گیم پلی این بازی نسبت به نسخه‌های پیشین خود تغییرات بسیار زیادی داشته و با موتور کاملا جدیدی ساخته شده و شامل موارد جدید همچون Bullet Drop و افکت‌های واقع گرایانه می‌شود و بسیاری از طرفداران برای نمایش آن بسیار هیجان زده هستند. گیم پلی‌ای که امشب به نمایش در می‌آید، مربوط به حالت جدید چند نفره‌ی بازی با نام Gunfight می‌باشد که در 2 بازیکن در مقابل 2 بازیکن دیگر قرار می‌گیرند.

این نمایش توسط دو اینفلوئنسر با نام‌های TeePee و Courage ضبط شده و از طریف توییچ پخش خواهد شد. ساعت دقیق پخش این نمایش ساعت 9:30 به وقت تهران است. استودیوی Infinity Ward پیش از این در رویدادی 15 دقیقه از گیم پلی بخش کمپین داستانی این بازی را برای رسانه‌ها و خبرنگاران نمایش داده بود و انتظار می‌رود که در آینده این گیم پلی هم به صورت عمومی به نمایش در بیاید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟