Menu

جدیدترین نسخه تکنولوژی امنیتی Denuvo کرک شد

در چند ماه گذشته بسیاری از ناشرها با استفاده از آخرین نسخه تکنولوژی امنیتی Denuvo anti-tamper توانستند از عناوین خود بر روی PC در مقابل کرک شدن محافظت کنند. جدیدترین نسخه تکنولوژی Denuvo anti-tamper چند ماهی تیم‌های کرک کننده را درگیر کرد اما سرانجام این نسخه نیز، Denuvo 6.0، کرک شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، دیروز یک گروه کرک کننده معروف توانست جدیدترین نسخه عنوان Total War: Three Kingdoms را کرک کند. عنوان Total War: Three Kingdoms یک هفته پیش به نسخه 1.1.0 بروزرسانی و از این طریق به جدیدترین نسخه Denuvo مجهز شد. و بله، همانطور که حدس زدید، نسخه کرک شده این بازی که هم اکنون در دسترس قرار گرفته، نسخه 1.1.0 است.

باید دید که آیا شرکت SEGA پس از کرک شدن Total War: Three Kingdoms تصمیم به حذف Denuvo از این بازی خواهد گرفت یا خیر (البته این مسئله بعید است چرا که عناوین قبلی Total War که مدت‌ها از کرک شدنشان می‌گذرد همچنان به Denuvo مجهز هستند).

جالب است بدانید که این تیم کرک کننده اخیرا ادعا کرد که Denuvo دیگر مرده است. معنای این ادعا احتمالا این است که این تیم راهی قطعی برای کرک کردن تمامی عناوین مجهز به Denuvo پیدا کرده است. باید منتظر ماند و دید که این ادعا تا چه حد درست است چرا که هنوز عناوین زیادی از Denuvo استفاده می‌کنند و همچنان کرک نشده‌اند.