Menu

گزارش: نسخه‌ی واقعیت مجازی Splinter Cell و Assassin’s Creed برای هدست Oculus در حال ساخت هستند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به نظر می‌رسد که شرکت Facebook در حال تقویت و گسترش لاین آپ خود برای هدست‌های واقعیت مجازی Oculus می‌باشد و به همین منظور به سراغ همکاری با شرکت Ubisoft رفته است. طبق گزارشی که از طریق وب سایت The Information منتشر شده، Facebook به تازگی برای ساخت بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed و Splinter Cell قرار دادی را با Ubisoft امضا کرده است و این عناوین قرار است در انحصار هدست‌های Oculus باشند. همچنین به نظر می‌رسد که مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) تمام توان خود را برای عرضه‌ی بازی‌های بزرگ انحصاری بر روی Oculus به کار گرفته و شرکت Ubisoft تنها کمپانی‌ای نیست که Facebook قصد همکاری با آن را دارد. علاوه بر آن وب سایت The Information اشاره کرده است که Facebook بخشی از بودجه و سرمایه‌ی ساخت بازی‌های واقعیت مجازی Ubisoft را فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است که تا وقتی Facebook و Ubisoft این همکاری را به صورت رسمی تائید نکنند، این خبر تنها یک شایعه است. تنها بیانیه‌ی رسمی‌ای که در این رابطه منتشر شده، تنها از سوی Facebook بوده که در آن هیچ چیزی تائید نشده است:

"گسترش لاین آپ گیمینگ Oculus Quest و Rift S فوق العاده است. ما نمی‌توانیم فعلا چیزی از همکاری‌هایمان بگوییم، اما ما همچنان تمرکز خود را بر روی گسترش لاین آپ خود هستیم تا به جامعه‌ی مخاطبین گسترده‌تری در سال‌های آینده برسیم."

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سری بازی‌های Assassin’s Creed و Splinter Cell پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی واقعیت مجازی را دارند؟