Menu

اشاره صفحه فیسبوک شعبه آلمان Xbox به انتشار Final Fantasy VII Remake برروی Xbox One

همان‌طور که می‌دانید بازی Final Fantasy VII Remake یا حداقل بخش اول این بازسازی آن سال آینده برروی کنسول PS4 منتشر خواهد شد. از پیش مشخص شده که این بازی در انحصار کنسولِ شرکت Sony نخواهد بود و پس از مدتی برروی دیگر پلتفرم‌ها نیز در دسترس خواهد بود؛ و خب امروز نیز به نوعی تایید شده که این بازی در زمانی راهش را به کنسول نسل هشتمی Microsoft یعنی Xbox One نیز خواهد یافت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، صفحه رسمی شعبه آلمان Xbox در فیسبوک دقایقی پیش ویدئویی را از بازی کلاسیک و نقش‌آفرینی Final Fantasy VII منتشر کرده و گفته که این بازی در تاریخ 3 مارس 2020 (13 اسفند) برروی Xbox One منتشر خواهد شد. این ویدئو پس از مدتی حذف شد اما به لطف کاربری به نام Neat در انجمن ResetERA می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

دقایقی بعد توییتر شعبه آلمان Xbox در این مورد نوشت: "ما یک اشتباه داخلی انجام دادیم. ویدئو را سریعا حذف کردیم. متاسفیم، قصد ما انجام هیچ گونه معرفی و رونمایی از چیری نبوده است."

13 اسفند همان تاریخ عرضه بازی برروی PS4 بوده و احتمالا این تاریخ برای عرضه برروی Xbox One اشتباه است؛ چرا که بازی قرار است در ابتدا برروی PS4 در دسترس باشد. البته بد نیست بدانید با اینکه در کنفرانس خبری Final Fantasy اعلام شد این عنوان در ابتدا برروی PS4 عرضه خواهد شد، در تریلر منتشرشده در E3 2019 بر خلاف تریلرهای قبلیِ بازی خبری از عبارت "ابتدا برروی PS4" نیست و تنها تاریخ انتشار قابل مشاهده است.

باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ البته خب تقریبا با این حرکت تایید شده که این بازی نقش‌آفرینی شرکت Square Enix بپس از اتمام زمان انحصار PS4، برروی کنسول Xbox One نیز قابل بازی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.