Menu

Nintendo از نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر Switch به نام Switch Lite رونمایی کرد + ویدئو و تصاویر معرفی

دقایقی پیش شرکت Nintendo سرانجام به شایعات و حرف‌ها پایان داد و به صورت رسمی نسخه‌ای جدید از کنسول Switch را به نام Nintendo Switch Lite معرفی کرد. این کنسول که ارزان‌تر و کوچک‌تر از کنسول اصلی است، تنها به صورت پورتابل و دستی قابل استفاده است و در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) با قیمت 199.99 دلار روانه بازار خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، این Switch کوچک‌تر شامل کنترلرهای قابل جداسازی Joy-Con نمی‌شود و به جای آن‌ها تمامی کنسول تبدیل به یک مجموعه فشرده و همه‌کاره شده که حسی شبیه به Game Boy یا Nintendo DS می‌دهد. خود سیستم نیز به تلوزیون یا هیچ صفحه نمایش دیگری متصل نمی‌شود و تنها به صورت دستی و پورتابل قابل استفاده است.

صفحه نمایش Nintendo Switch Lite نیز کوچک‌تر بوده و 5.5 اینچ خواهد بود. از دیگر مشخصات می‌توان به وزن 300 گرمی، عمر باتری 3 تا 7 ساعتی و عرضه در 3 رنگ مختلف زرد، خاکستری و فیروزه‌ای اشاره کرد.

Nintendo با اعلام اینکه "در زمینه بازی‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد" گفت که تمامی بازی‌های Switch که از قابلیت دستی پشتیبانی می‌کنند توسط Nintendo Switch Lite قابل بازی هستند. برای بازی‌هایی که از قابلیت دستی پشتیبانی نمی‌کنند، بازیکنان می‌توانند کنترلرهای سازگاری که به صورت جداگانه به فروش می‌رسند را به کنسول متصل کنند. برای شارژ کردن این کنترلرها نیز به وسیله شارژر مخصوص‌شان نیاز دارید.

در آخر شایان ذکر است که این کنسول از کنترلرهای خارجی Joy-Con، کنترلر Switch Pro و Poké Ball Plus پشتیبانی کرده و دارای کنترل‌های gyro داخلی است. هم‌چنین براساس اعلام The Verge این کنسول از WiFi، بلوتوث و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

در تصاویر زیر می‌توانید لیست تفاوت‌های Nintendo Switch اصلی با نسخه Lite را مشاهده کنید. هم‌چنین ویدئو و تصاویری در کنار معرفی کنسول منتشر شده‌اند در ادامه خبر می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

نظر شما چیست؟ در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.