Menu

تماشا کنید: تصاویر جدید Cyberpunk 2077 جزئیات فوق‌العاده شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد

به تازگی استودیو لهستانی CD Projekt Red که مشغول ساخت بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 است، تصاویری با کیفیت از شخصیت‌های بازی منتشر کرده که به گفته خود این استودیو برای طراحی و ساخت کاسپلی بسیار کاربردی هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، حتی قبل از نمایش عالی بازی در E3 2019 و اعلام حضور "کیانو ریوز" در بازی، Cyberpunk 2077 در میان مورد انتظار ترین بازی‌های نسل قرار داشت اما پس از E3 انتظارها از بازی بسیار بیشتر شد و بازیکنان و افراد بیشتری به بازی جذب شده و تلاش‌ها برای ساخت کاسپلی از روی بازی نیز بیشتر شد.

از همین رو به تازگی CDPR در جهت رویداد کاسپلی خود، تصاویری با کیفیت از شخصیت‌های بازی منتشر کرده تا به افراد در طراحی لباس از روی این شخصیت‌ها کمک کند. در این تصاویر شاهد شخصیت‌های مذکر و مونث V ،Royce ،Jackie ،Placide و Brigitte و طراحی فوق‌العاده و پرجزئیات آن‌ها هستیم.

با اینکه تاکنون نمایش‌های بازی برروی PC‌های قدرت‌مند نشان داده‌ شده‌اند، اما CDPR اطمینان داده که Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نیز عملکردی بسیار خوب و قابل قبول خواهند داشت.

"موتور بازی‌سازی ما، Red Engine، قابلیت‌های بسیاری دارد؛ در واقع ما به کنسول‌ها به چشم پلتفرم‌های درجه یک و سطح اول نگاه می‌کنیم و بازی نیز برروی آن‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسد. ولی خب مشخصا اگر 2000دلار برروی یک PC خرج کنید، کیفیت بصری بهتری به دست خواهید آورد. ولی در کل گرافیک بازی برروی کنسول‌های و PCمعمولی شگفت‌انگیز است. "

در زیر می‌توانید 84 تصویر منتشرشده از بازی را مشاهده نمایید؛ (جهت بزرگ‌نمایی و مشاهده در اندازه واقغی برروی تصاویر کلیک کنید).

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.