Menu

بازی Call of Duty: Modern Warfare اخلاقیات بازیکنان را زیر سوال خواهد برد

سری Call of Duty و به خصوص چند نسخه اول آن به غیر از چند مورد کم، هیچ‌وقت داستانی فو‌ق‌العاده تاریک با نگاهی اخلاقی به دنیا نداشته اما اکنون به‌نظر می‌رسد استودیوی Infinity Ward قصد تغییر این شرایط را با جدیدترین نسخه این فرانچایز دارد. آن‌ها می‌گویند نه تنها می‌خواهند داستان هدف‌دارتر و غنی‌تری را تعریف کنند، بلکه می‌خواهند داستان باعث شود بازیکن اعمال خود را زیر سوال ببرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، تیلور کوروساکی و جیکوب مینکوف به عنوان کارگردان روایت داستانی و طراح گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare، در مصاحبه‌ای با مجله رسمی PlayStation راجع به مسیر جدید این فرانچایز صحبت کردند و توضیح دادند که چگونه می‌خواهند بازیکنان مدام در مقابل چیزهایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند زیر سوال بروند و احساس ناراحتی کنند:

"Modern Warfare (جنگ مدرن) در سال 2019 چه معنایی دارد؟ این یعنی میدان نبرد تارتر و تیره‌تر از همیشه است و دشمنان دیگر یونیفرم به تن نمی‌کنند و آسیب‌های جانبی بخش واقعی آن است و مردم باید تصمیمات زندگی‌بخش یا مرگ‌آفرین بگیرند.

اگر بخواهیم داستانی در مورد شخصیت‌هایی بگوییم که مسیر خود را پیدا کرده و از آن‌ می‌گذرند و حس اخلاقیات خاکستری و ناراحت بودن با این موارد به آن‌ها دست بدهد، پس باید بازیکن را هم در گیم‌پلی ناراحت کنیم. ما می‌خواهیم شما به عنوان یک بازیکن اخلاقیات خود را زیر سوال ببرید."

بازی Call of Duty: Modern Warfare در 3 آبان 1398 برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.