Menu

Blair Witch شامل سیستم مبارزه و حلقه‌های زمانی خواهد شد

با وجود این که بسیاری از بازی‌های در نظر گرفته شده برای E3 لو رفتند اما باز هم شاهد سورپرایزهای مختلفی بودیم. یکی از این سورپرایزها بازی‌ای بر اساس سری Blair Witch بود. این عنوان توسط Bloober Team در دست ساخت قرار دارد و با هدف القاء حس فیلم اصلی و ادامه آن به بازیکنان مراحل توسعه را طی می‌کند.

"باربارا کچوک" و "ماسیج گلامب" از تیم توسعه دهنده Blair Witch در مصاحبه‌ای با Bloody Disgusting اطلاعاتی تازه از گیمپلی این عنوان منتشر کردند. یکی از موارد آشکارا، وجود حلقه‌های تکرار زمان(Time Loops) بود که با تریلر رونمایی نیز متوجه آن شدیم. از چنین ایده‌ای در فیلم اصلی نیز استفاده شده بود و سپس به ادامه آن نیز آورده شد. همانند آن فیلم‌ها، حلقه‌های زمانی در بازی نیز برای شخصیت اصلی اصلا خوب نیستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، کچوک در این باره توضیح داد:

"همانطور که در تریلر مشاهده کردید، Blair Witch تیم Bloober نیز شامل حلقه‌های تکرار زمان می‌شود. اگرچه بدون این که چیزی را لو دهم، بگذارید به شما بگویم که این حلقه‌های زمانی به شیوه فیلم‌هایی مانند Groundhog Day طراحی نشده‌اند. این حلقه‌های زمانی وجود ندارند تا در نهایت شرایط را برای شما بهتر کنند بلکه Blair Witch از آن‌ها برای هدف و راه شوم خود استفاده می‌کند."

مورد جذاب دیگری که در مورد این عنوان متوجه شدیم این است که Blair Witch اولین بازی bloober team می‌باشد که برای آن سیستم مبارزه طراحی شده و به همین دلیل متفاوت از سایر پروژه‌های این سازنده خواهد بود. عناوین قبلی این استودیو بیشتر مبتنی بر تجربه بودند و بازیکن را به یک سفر ترسناک یا هیجان‌انگیز می‌بردند در حالی که به نظر می‌رسد بازی جدید شیوه تازه‌ای را پیش گرفته است. گلامب جزئیات بیشتری را در این مورد منتشر نکرد اما به این مورد اشاره کرد که بازیکنان توانایی مبارزه با هر دشمنی که می‌بینند را خواهند داشت اگرچه به هیچ وجه احساس قوی بودن نخواهید کرد.

گلامب در این مورد این قابلیت جدید توضیح می‌دهد:

"بنابراین چنین ویژگی‌ای تجربه متفاوتی را رقم می‌زند اما به هیچ وجه تغییر گسترده‌ای ایجاد نخواهد کرد. ما قانع شدیم که یک تجربه واقعاََ ترسناک و وحشتناک به وجود بیاوریم و در مدیوم بازی‌های ویدیویی بهترین روش آسیب پذیر کردن بازیکنان و القاء این حس به آن‌ها می‌باشد. ما نمی‌خواهیم با معرفی مکانیک‌های مبارزه و رویارویی با دشمنان چنین حسی را ازبین ببریم. ما تا به این لحظه سکانس‌های مخفی‌کاری و دنبال کردن را امتحان کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم با Blair Witch یک سیستم مبارزه به وجود آوردیم که سرانجام در آن بتوانید از خود دفاع کنید. اگرچه چنین چیزی به گونه‌ای طراحی خواهد شد که بازیکنان حس شکارچی نداشته باشند بلکه حس شکار بودن به آن‌ها دست دهد."

Blair Witch در تاریخ 30 آگوست(8 شهریور) برای دو پلتفرم Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟