Menu

احتمالاََ یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز در Cyberpunk 2077 حضور دارد

حضور بازیگر معروف هالیوود، "کیانو ریوز، در بازی جدید شرکت CD Projekt Red یکی از مباحت داغ E3 بود و همچنان طرفداران از این همکاری صحبت می‌کنند. رونمایی از این همکاری به یکی یادماندنی‌ترین لحظات E3 تبدیل شده و احتمالاََ از این به بعد بیش از پیش بازیگران مشهور در بازی‌های ویدیویی حضور داشته باشند. آیا شاهد یک بازیگر هالیوودی دیگر نیز در Cyberpunk 2077 خواهیم بود؟ کامنت یکی از سازندگان بازی به چنین موضوعی اشاره دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش سخنگو و هماهنگ کننده رابط کاربری CD Projekt Red، "آولین لیو"، در گفت و گویی با VGC در مورد بازی صحبت کرد. او توضیح داد که آن‌ها به دنبال هر بازیگری نیستند و باید برای آن نقش مناسب باشند تا مخاطب را درگیر خود کند.

لیو در این باره توضیح داد:

"باید این را بگویم که CDPR اول از همه یک شرکت سازنده بازی‌های ویدیویی است و این برای ما بسیار مهم می‌باشد که موارد مختلف با یکدیگر همخوانی داشته باشند. اگر فرصت استفاده از هنرپیشه‌های مشهور تصادفی مثل بریتنی اسپیرز را داشتیم اما چنین چیزی با فرنچایز همخوانی نداشت ما هیچوقت به دنبال بهره‌گیری از آن فرصت نمی‌رفتیم. بنابراین برای ما، همکاری رخ داده متناسب با فضا و محیط بازی می‌باشد و ما ضرورتاََ قصد نداشتیم طرفداران بازیگر را به بازی جذب کنیم."

در ادامه مصاحبه از لیو سوال شد که آیا ریوز تنها بازیگر هالیوودی است که در بازی حضور خواهد داشت، لیو در پاسخ گفت:

"اوه … من نمی‌توانم در این باره نظری دهم! شما باید صبر کنید و ببینید."

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما چه بازیگری با فضای Cyberpunl 2077 هماهنگی دارد و می‌توان از او به خوبی بهره برد؟