Menu

Konami برنامه‌ای برای اضافه‌کردن تیم‌های فوتبال زنان به PES 2020 ندارد

این روزها و با بالا رفتن تب جام جهانی فوتبال زنان و قهرمانی بانوان آمریکا، توجه همه به این ورزش جذاب جلب شده است. در سال 2016 و در نسخه‌ی آن سال EA برای اولین بار برخی از تیم‌های ملی زنان را به بازی اضافه کرد که در نوع خود منحصر به فرد بود. با این وجود اما Konami اعتقادی به این موضوع نداشت و فوتبال زنان را به بازی خود اضافه نکرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Gamespot، حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، Konami تایید کرد که این رویه همچنان ادامه دارد و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن تیم‌های فوتبال زنان به PES 2020 ندارد.

در همین راستا لنارت بابزین (Lennart Bobzien)، مدیر بخش اروپایی Konami گفت:

"من خودم شخصا از فوتبال زنان حمایت می‌کنم و همچنین جام جهانی را از نزدیک دنبال می‌کردم و از دیدن بازی‌ها بسیار لذت بردم. اما در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای آوردن تیم‌های فوتبال زنان به eFootball PES 2020 نداریم."

البته EA لایسنس انحصاری جام جهانی مردان و زنان را دارد و همین موضوع شاید باعث به وجود آمدن چنین وضعی شده است. البته شاید و با افزایش مخاطبان فوتبال زنان شاهد حضور زنان در نسخه‌های بعدی این سری باشیم. بازی PES 2020 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در تاریخ 10 ماه سپتامبر (30 شهریور) عرضه خواهد شد. همچنین دموی این بازی نیز از تاریخ 30 ماه جولای (9 مرداد) قابل بازی خواهد بود.