Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: موفقیت Nintendo و Super Mario Maker 2 هم‌چنان ادامه دارد

ساعاتی پیش لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا منتشر شده و این هفته نیز بازی Super Mario Maker 2 توانسته با ادامه دادن روند عالی خود در صدر جدول قرار بگیرد. این انحصاری Nintendo Switch علیرغم رقابت نزدیک به Crash Team Racing: Nitro-Fueled توانسته برای دومین هفته به جایگاه اول دست پیدا کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، همان‌طور که بالاتر به صورت غیر مستقیم گفته شد، CTR: Nitro-Fueled در سومین هفته خود توانسته با داشتن عملکردی خوب در رده دوم قرار گیرد و بازی جدید F1 2019 نیز به جایگاهی بهتر از سوم دست پیدا نکرده است.

در کل این هفته برای Nintendo و انحصاری‌های این شرکت بسیار خوب بوده چرا که از 10 بازی پرفروش 4 بازی مربوط به این شرکت است. جدا از Mario Maker، بازی Mario Kart 8 Delux در جایگاه چهارم، Super Smash Bros. Ultimate در جایگاه پنجم و The Legend of Zelda: Breath of the Wild در جایگاه نهم جدول قرار گرفته‌اند.

شرکت Rockstar نیز در جدول 2 نماینده دارد و 2 بازی GTA V و Red Dead Redemption 2 این شرکت به فروش عالی خود هم‌چنان ادامه می‌دهند.

در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید. شایان ذکر است آمار فروش دیجیتالی بازی‌های در این لیست محاسبه شده و از همین رو نمی‌توان به این لیست به عنوان آمار کلیِ فروش بازی‌های در بریتانیا نگاه کرد.

  1. Super Mario Maker 2
  2. Crash Team Racing: Nitro-Fueled
  3. F1 2019
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Super Smash Bros. Ultimate
  6. Grand Theft Auto V
  7. Assassin's Creed Odyssey
  8. Red Dead Redemption 2
  9. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  10. Mortal Kombat 11

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.