Menu

تماشا کنید: نمایشی جذاب از 13 دقیقه ابتدایی بازی Control + اسکرین‌شات‌هایی جدید با کیفیت 4K

همان‌طور که می‌دانید، جدیدترین ساخته استودیو Remedy که عناوینی نظیر Max Payne ،Alan Wake و Quamtum Break را درکارنامه دارد، یعنی Control تا در کم‌تر از 2 ماه دیگر عرضه شده و بازیکنان را در نقش "جسی" قرار خواهد داد. از همین رو به تازگی وبسایت IGN ویدئویی جذاب از 13 دقیقه ابتدای بازی منتشر کرده که مطمئنا دیدن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش پردیس‌گیم، در این ویدئو در ابتدا شاهد سکانس آغازین بازی و معرفی شخصیت "جسی فیدن" و ورود وی برای اولین بار به اداره فدرال Control هستیم. وی سریعا متوجه می‌شود که اوضاع طبیعی نیست و اداره ساکت و عجیب به نظر می‌رسد. در کل با سکانس خوبی مواجه هستیم و بسیاری از شخصیت‌های بازی نیز در جران آن معرفی می‌شوند.

اگر از طرفداران عناوین استودیو Remedy باشید، مطمئنا چهره‌ها و صداهای آشنای Control را تشخیص خواهید داد؛ اول از همه "جسی فیدن" که صداگذاری وی برعهده "کورتنی هوپ" (بازیگر بث وایلدر در Quantum Break) قرار دارد. علاوه بر وی، بازیگر Max Payne یعنی "جیمز‌ مک‌کافری" و صداپیشه شخصیت Alan Wake یعنی "متیو پورتا" نیز در Control به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان Control یعنی "میکائیل کسورینن" نیز به IGN گفته که از نظر وی Control به نوعی ترکیبی از تمامی کارهای Remedy است و خب به نوعی تیم بازیگران بازی نیز تاییدی بر این حرف هستند. اگر با Control آشنایی ندارید، می‌توانید با مطالعه پاراگراف زیر تا حدی با بازی جدید Remedy آشنا شوید.

"داستان اصلی بازی پیرامون "جسی" و پست ریاست اداره فدرال Control است؛ او باید با Hiss، نیروی عجیب و مرموزی که در سراسر Oldest House (مقر فرماندهی اداره فدرال) پراکنده شده، مبارزه کند. ولی زمانی که او متوجه این موضوع شده و می‌خواهد به حل‌وفصل آن بپردازد، با ده‌ها گزینه مختلف روبرو می‌شود. گزینه‌ها و راه‌هایی که انتخاب هرکدام‌شان به نظر بازیکن بستگی دارد. "

در ادامه می‌توانید 13 دقیقه ابتدایی Control و 11 اسکرین‌شات جدید از بازی را مشاهده کنید. (جهت مشاهده تصاویر در اندازه واقعی برروی آن‌ها کلیک کنید).

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Control در تاریخ 5 شهریور برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.