Menu

Fire Emblem: Three Houses بیش از 200 ساعت محتوا خواهد داشت

یکی از ویژگی‌های جذاب سری بازی‌های Fire Emblem قابلیت تکرار‌پذیری آن‌ها است که با توجه به المان‌های اصلی و طبیعی بازی بوجود می‌آید، حال به نظر می‌رسد Fire Emblem: Three Houses نیز چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، کارگردان این عنوان چندی پیش اعلام کرد که با فرض تکمیل تمامی چالش‌های هر سه خانواده، بازیکنان به 200 ساعت زمان نیاز خواهند داشت تا بازی را کامل کنند.

این خبر از طریق مصاحبه "توشیوکی کاسوکیهارا"، کارگردان بازی، با وبسایت فرانسوی JeuxVideo منتشر شده است. وقتی از کاسوکیهارا پرسیده شد که برای به پایان برساندن بازی با یک خانواده به چه میزان زمان نیاز خواهیم داشت، او در جواب اعلام کرد که برای اتمام سناریو یک خانواده به 80 ساعت زمان نیاز دارید و برای تکمیل تجربه 200 ساعت زمان لازم است.

کارگردان بازی در این باره گفتا:

"برای به پایان رساندن بازی با یکی از خانواده‌های اشرافی، 80 ساعت زمان لازم داشتم. البته من هیچ کات‌سین یا صدایی را اسکیپ نکردم. بنابراین اگر شما در نظر دارید یک تجربه کامل با هر سه خانواده داشته باشید، به بیش از 200 ساعت زمان لازم خواهید داشت."

هر یک از سناریوهای مذکور رویداد و پایان‌های مخصوص خود را دارد، بنابراین تجربه از هر خانواده تکراری نخواهد بود و می‌تواند محتویات بسیاری را برای شما در بر داشته باشد. از طرفی احتمالا برای دور دوم یا سوم بسیاری از دیالوگ‌ها و کات سین‌ها را باید رد کنید و به همین دلیل مدت زمان اصلی کمتر از 200 ساعت خواهد بود.

Fire Emblem: Three Houses در تاریخ 26 جولای(4مرداد) امسال برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟