Menu

اطلاعات جدیدی از نحوه گشت‌وگذار در محیط Cyberpunk 2077 با ماشین‌ها به اشتراک گذاشته شد

با رونمایی از تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077، جزئیات بسیار زیادی از آن توسط سازندگان منتشر می‌شود. ما می‌دانیم کیانو ریوز در این عنوان حضور دارد، بازیکنان قادر به خروج از Night City هستند، شاهد چند پایان مختلف خواهیم بود و مواردی دیگر هم امروز به اشتراک گذاشته شدند. آلوین لیو به عنوان اصلاح‌گر رابط کاربری بازی، به تازگی در مصاحبه‌ای با Prima Games راجع به ویژگی سرویس هوش مصنوعی Uber صحبت کرد که به بازیکنان برای رفتن به مسافت‌های شهر کمک می‌رساند.

تاکنون در ویدیوهای مربوط به این بازی دیده‌ایم که ماشین‌های زیادی برای بازیکنان در دسترس خواهند بود. آپارتمان‌های Night City دارای گاراژهای بزرگی هستند تا بازیکن بتواند اتومبیل‌ها را جمع‌آوری کند. با این حال، شاید گاهی اوقات نخواهید پشت فرمان باشید. ممکن است کاری برای‌تان پیش بیاید اما بخواهید همچنان بازی در حالت اجرا و پویا بماند. هر مشکلی برای‌تان پیش بیاید، تعدادی ماشین‌هایی با هوش مصنوعی در بازی حضور دارند که به‌طور خودکار شما را به مقصد دلخواه می‌رسانند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، لیو در این رابطه گفت:

"ما یک سرویس هوش مصنوعی ربات Uber داریم که به‌طور خودکار رانندگی می‌کند بنابراین اگر از رانندگی کردن متنفر هستید، می‌توانید یکی از این هوش مصنوعی‌های محله خود را خبر کرده تا شما را به مقصد برسانند."

البته شایان ذکر است که برای چنین چیزی باید هزینه پرداخت و ممکن است قرض‌های شما خیلی سریع زیاد شوند.

در نهایت بازیکنان می‌توانند روز 28 فروردین 1399 به تجربه بازی Cyberpunk 2077 برروی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One بپردازند.