Menu

سازنده Cyberpunk 2077: توانایی ورود به برخی از ساختمان‌های Night City را خواهید داشت

هایپ‌های فراوانی پیرامون عنوان Cyberpunk 2077 وجود دارد و این هایپ‌ها از زمان رونمایی رسمی از بازی شروع شدند اما امسال در E3 شاهد سورپرایز بزرگی بودیم چرا که آن‌ها در کنار اعلام همکاری با کیانو ریوز، از تاریخ عرضه رسمی بازی نیز پرده‌برداری کردند. از E3 تا به این لحظه اخبار زیادی در مورد این عنوان منتشر شده است و سازندگان از محیط،شخصیت‌ها،مکانیک‌های مختلف و … صحبت کرده‌اند. چندی پیش Mateusz Tomaszkiewicz، کارگردان ماموریت‌ها، در مورد Night City،ساختمان‌های داخل شهر و امکان ورود بازیکن به آن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از مصاحبه منتشر شده از سوی GamingBolt، آقای Tomaszkiewicz در مورد ساختمان‌ها و شکل گیری Night City صحبت کرد:

"شما توانایی ورود به تعدادی از ساختمان‌ها را خواهید داشت. همه آن‌ها خیر اما آن‌هایی که شامل محتویات و ماموریت می‌شوند قابل ورود هستند. این ساختمان‌ها سطح‌بندی شده و شما می‌توانید به روش‌های گوناگونی به سطوح مختلف آن منتقل شوید. به نظر من چنین ویژگی‌ای فضای بسیار زیادی برای شهر به وجود می‎‌آورد."

در حالی که طرفداران CD Projekt Red انتظار محیط‌های گسترده و میدانی را دارند، در مورد بازی جدید باید منتظر محیطی متفاوت و برگرفته از فضای سایبرپانکی باشند. Cyberpunk 2077 شامل محیط‌های پرتراکم می‌شود، شاید میدانی گسترده پیش روی بازیکن نباشد اما به صورت عمودی و طبقاتی شامل محتویات و مکان‌های مختلفی می‌شود که انتظار می‌رود بازیکن آن‌ها را جست و جو و کشف کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟