Menu

مراحل فرعی Marvel’s Avengers مقداری مزایا برای بازیکنان خواهند داشت

مردم نگرانی‌های زیادی برای بازی Marvel's Avengers دارند اما یکی از نگرانی‌ها قبل از رونمایی بازی آن بود که سازندگان یک تجربه تک‌نفره داستانی را کنار بگذارند و فقط برروی خدمات آنلاین متمرکز باشند ولی اکنون دیگر این‌طور به‌نظر نمی‌رسد، زیرا Square Enix اعلام کرده هسته اصلی تجربه این بازی یک بخش داستانی روایت‌محور تک‌نفره خواهد بود که پر محتوا و مغزدار است و عناصر آنلاین هم اختیاری و قابل رد کردن هستند.

حال امروز جزئیات بیشتری از بخش داستانی منتشر شده که مربوط به ماموریت‌های فرعی آن است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، اسکات ایموس به عنوان سرپرست استودیوی Crystal Dynamics، در مصاحبه‌ای با GamesBeat راجع به ماموریت‌های فرعی گفت که آن‌ها مزایای معینی برای بازیکن فراهم می‌کنند – که ما می‌توانیم فرض کنیم امتیازها و لوازم باشند – اما کاملا اختیاری خواهند بود. اگر بخواهید، می‌توانید کل بخش داستانی اصلی را تمام کرده و سپس برگردید و به تجربه این مراحل فرعی بپردازید:

"برخی ماموریت‌ها را قطعا بازی خواهید کرد زیرا آن‌ها دارای تعداد معینی – چطور بگویم؟ – مزایا برای شما هستند که فقط از طریق تجربه همان بخش به‌دست می‌آورید اما کاملا اختیاری خواهند بود. شما می‌توانید بیخیال آن‌ها شوید و ابتدا کل بخش داستانی اصلی را به اتمام رسانده و سپس بازگردید و هر موقع که بخواهید آن ماموریت‌ها را انجام دهید."

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.