Menu

تماشا کنید: تریلر جدید گیم‌پلی Metro: Exodus که افکت‌های نورپردازی سراسری real-time ray traced بازی را به نمایش می‌گذارد

شرکت NVIDIA تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار Metro: Exodus را منتشر کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، این تریلر 6 دقیقه‌ای از نسخه PC بازی است که حالت RTX در آن فعال می‌باشد. به بیان دیگر، افکت‌های نورپردازی سراسری رهگیری پرتو در زمان حقیقی (real-time ray traced) در بازی فعال می‌باشد.

در این ویدیو همچنین شاهد صحنه‌هایی از بازی هستیم که 2 حالت فعال بودن رهگیری پرتور در زمان حقیقی و نورپردازی در حالت نسل قبل، نورپردازی سراسری و افکت انسداد محیطی را با هم مقایسه می‌کند. در این صحنه‌ها می‌توانید نگاهی به نسخه RTX بازی داشته باشید.

در ابتدای ویدیو، NVIDIA بیان می‌کند که این تصاویر مربوط به نسخه بتای بازی است (Gamescom 2018) و نسخه نهایی بازی متفاوت و سریع‌تر خواهد بود.

Metro: Exodus یکی از اولین عناوینی خواهد بود که از حالت رهگیری پرتو در زمان حقیقی بهره خواهد برد. بازی توسط موتور گرافیکی 4A Engine توسعه می‌یابد و در تاریخ 3 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه