Menu

سازنده Cyberpunk 2077 امیدوار است بازیکنان را به گریه بیندازد

سازندگان Cyberpunk 2077 بعد از اعلام تاریخ انتشار بازی، حالا بیشتر و بیشتر درباره آن صحبت می‌کنند و تمام اطلاعات را بدون لو دادن جزئیات داستانی به اشتراک می‌گذارند. تاکنون از حضور کیانو ریوز، بند سوئدی Refused، وجود 3 شروع متفاوت براساس انتخاب‌های شما و مواردی دیگر خبر داریم. علاوه بر این‌ها، پاول ساسکو به عنوان طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، به تازگی درباره این بازی و اینکه چگونه سازندگان می‌خواهند بازیکنان را به تجربه هر نوع احساسی وا دارند صحبت کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، پاول در مصاحبه با Gamereactor توضیح داد که سازندگان می‌خواهند داستان Cyberpunk 2077 بازیکنان را غرق در خود کند. وقتی پرسیده شد آیا این بازی هم مانند The Witcher 3 دارای مراحلی ناراحت‌ کننده است یا نه، وی پاسخ داد:

"امیدوارم! کاری که ما در اینجا انجام می‌دهیم باعث گریه شما خواهد شد. این حرف من را باور کنید که ما بازیکن را جذب کرده و محو صفحه نمایش خواهیم نمود. من معتقدم در این بازی لحظات شاد و لذت‌بخش، اشک، خنده و خشونت و عصبانیت می‌بینیم. ما همه این موارد را به شما ارائه می‌دهیم و در حال کار برروی چنین چیزی هستیم. طوری که این یکی از اهداف من است تا بازیکن را با احساسات شدید تحریک کنم."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.