Menu

تماشا کنید: تصاویری زیبا از پروژه جدید سازندگان Inside و Limbo منتشر شد

چند وقتی می‌شود که پروژه جدید استودیو Playdead، سازنده 2 بازی تحسین‌شده Inside و Limbo، در سکوت خبری قرار دارد. آخرین اخبار مرتبط با پروژه جدید آن‌ها به نزدیک یک سال پیش و چند تصویر در توییتر منتهی می‌شود؛ یا حداقل اینطور به نظر می‌رسید. چرا که استودیو Playdead اخیرا تصاویر جدید بازی خود را نه به صورت رسمی، بلکه در لیست آگهی شغلی در وبسایت خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم، برخی از این تصاویر اولین بار 2 ماه پیش در Restera منتشر شدند و اکنون به همراه تصاویری بیشتر در سایت Playdead قرار دارند. بنابر اطلاعات از قبل منتشرشده این عنوان نیز از المان‌های معمایی و پلتفرمر بهره برده و با کمی چاشنی علمی‌تخیلی، بازیکنان را در نقش یک فضانورد قرار می‌دهد. هم‌چنین به نظر می‌رسد تم بازی همانند Limbo و Inside تاریک و تیره بوده و در کنار آن تعداد اشیا و طراحی‌های پس‌زمینه نیز پیشرفت کرده‌اند.

قراردادن تصاویر و اسکرین‌شات‌های جدید در آگهی شغلی و عدم انتشار رسمی آن‌ها از آن دسته کارهاییست که تنها از Playdead بر می‌آید؛ با این وجود باز هم این تصاویر بازخورد خود را دریافت کرده و حتی شاید بیشتر از حالت عادی سبب معروف‌شدن بازی شوند.

باید صبر کرد و دید که آیا پروژه جدید Playdead همانند Inside و Limbo موفق شده و کاندید دریافت جوایز مختلف می‌شود یا نه. در آخر برای یادآوری بد نیست بدانید که کاربران سرویس Gold کنسول Xbox One هم‌اکنون می‌توانند بازی Inside را به صورت رایگان برروی کنسول خود تجربه کنند.

در زیر می‌توانید اسکرین‌شات‌های منتشر شده را تماشا کنید. در آخر نیز شایان ذکر است که بازی بعدی Playdead هنوز تاریخ انتشار و یا هیچ اسمی ندارد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.