Menu

Batman: Arkham Collection برای PS4 و Xbox One لیک شد – بروزرسانی: به صورت رسمی تایید شد

بروزرسانی: Rocksteady تمام این شایعات منتشر شده را تایید کرد و اعلام کرد که این بازی فقط در اروپا و در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد . همچنین اسکین Earth 2 Dark Knight و مراحل Scarecrow Nightmare نیز در این بازی و در انحصار نسخه‌ی PS4 بازی خواهند بود و Rocksteady همچنان برنامه‌ای برای پشتیبانی از PS4 PRO و Xbox One X ندارد.

خبر اصلی: در نسل هفتم و در سال 2009 بود که استودیوی Rocksteady با ساخت و عرضه‌ی بازی Batman: Arkham Asylum بعد از مدت‌ها یک بازی درخور نام Batman ارائه داد. این بازی با مکانیزم‌های جدید و نوآرانه در گیم پلی و همچنین گرافیک بی نظیر خود توانست موفقیت‌های بسیاری را نیز کسب کند. بعد از آن نیز این موفقیت با عرضه‌ی قسمت دوم این بازی با نام Batman: Arkham City ادامه یافت و در نسل هشتم نیز این سه گانه با عرضه‌ی موفقیت آمیز Batman: Arkham Knight به پایان رسید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که وب سایت آمازون کالکشن جدیدی از این سه گانه با نام Batman: Arkham Collection را لو داده است.

قرار است در این مجموعه سه نسخه‌ی اصلی یعنی Batman: Arkham Asylum، Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight حضور داشته باشند و به نظر می‌رسد که Batman: Arkham Origins در این مجموعه حضور نخواهد داشت. به نظر می‌رسد که Rocksteady همچنان علاقه‌ای به این بازی ندارد و این روزها بازی کردن دوباره‌ی Batman: Arkham Origins سخت شده است. قبلا نیز این مجموعه به صورت دیجیتالی در دسترس بود اما حال با عرضه‌ی فیزیکی این مجموعه شاید افراد بیشتری برای خرید این بازی ترغیب شوند. دو بازی اول این سه گانه به صورت کاملا بازسازی شده در این کالکشن حضور دارند و همچنین تمامی این سه بازی با تمام بسته‌های الحاقی خود در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی در تاریخ 6 ماه سپتامبر (15 شهریور) منتشر خواهد شد.