Menu

چرا پیشوند eFootball به PES 2020 اضافه شد؟

هنگامی که شرکت Konami از جدیدترین بازی فوتبالی خود یعنی PES 2020 رونمایی کرد، نام جدید آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. این دفعه این عنوان به اضافه‌ی نام Pro Evolution Soccer شامل پیشوند eFootball می‌شود. اکنون، به تازگی شرکت Konami توضیحاتی راجع به این نام جدید ارائه کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، لنارت بابزین (Lennart Bobzien)، مدیر بخش فرنچایز PES در اروپا در این رابطه به وب سایت GameSpot گفته است: "نام کامل این سری از این پس eFootball PES خواهد یود. ما برای امسال بازی eFootball PES 2020 را معرفی کرده‌ایم. ما می‌خواهیم تا در آینده تمرکز ویژه‌ای بر روی بخش ورزش‌های الکترونیکی داشته باشیم. ما قبلا این را با اضافه کردن بخش‌هایی مانند PES League ، eFootball Pro و برگزار کردن مسابقات حرفه‌ای باشگاهی نشان داده‌ایم. ما در آینده مسابقات بزرگتری را در حوضه‌ی ورزش‌های الکترونیکی خواهیم داشت. ما فکر کردیم که با تغییر دادن نام این بازی، آن را تبدیل به یک اعلامیه کنیم و جامعه‌ی طرفداری‌مان را نشان دهیم و این عده‌ی وسیع نقش بزرگ و پررنگی را در اتفاقات آینده‌ی این بازی که در حوضه‌ی ورزش‌های الکترونیکی رخ می‌دهد، دارند.

همچنین وجود کلمه‌ی Soccer در نام Pro Evolution Soccer در این بازی باعث می‌شد که در اروپا شاهد وضعیت ناخوشایندی باشیم. پس ما بعد از بحث‌هایمان تصمیم گرفتیم به منظور توجه به بازار اروپا کلمه‌ی Football را به نام آن اضافه کردیم. البته ما هنوز هم می‌خواهیم تا نام PES در این محصول نگه داریم، زیرا که به ما این حس را می‌دهد که این عنوان وارث میراث این سری است و ما آن را نگه می‌داریم. بنابراین ترکیب نهایی نام eFootball PES را به وجود می‌آورد."

شرکت Konami همچنین اخیرا اعلام کرده است که امسال تیم محبوب منچستر یونایتد در بازی eFootball PES 2020 به صورت رسمی لایسنس می‌شود و در برخی از ریجن‌های این عنوان اسکات مک تامینی در کاور آن حضور خواهد داشت. همچنین ورزشگاه این تیم یعنی اولد ترافورد به صورت کامل در بازی اسکن می‌شود.

این بازی در تاریخ 10 سپتامبر (19 شهریور) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین دموی آن در تاریخ 30 جولای (8 مرداد) منتشر خواهد شد و شامل مسابقات آفلاین و آنلاین و بخش Edit Mode نیز می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟