Menu

دانلود مجموعه پنجم موسیقی متن بازی های کنسول سگا جنسیس (SEGA Genesis Collection 5)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با مجموعه موسیقی متن 5 بازی خاطره انگیز Tiny Toon Adventures: Buster's Hidden Treasure و Sonic 3D Blast و Knuckles' Chaotix و Mega Man: The Wily Wars و Golden Axe 3 کنسول سگا جنسیس/مگادرایو در خدمت شما هستیم.

کنسول سگا جنسیس (که در کشور ما با نام ژاپنی آن یعنی مگادرایو شناخته می‌شود) و بازی‌های آن جزئی از خاطرات قدیمی و شیرین بسیاری از ما هستند. با این که مدت‌ها از زمان عرضه شدن این بازی‌ها می‌گذرد، آنها همچنان جذابیت خاص خودشان را حفظ کرده‌اند و ما قصد داریم تا باری دیگر، یاد و خاطره آن‌ها را برای شما زنده کنیم. به همین خاطر، به سراغ 5 بازی محبوب دیگر از این کنسول رفته‌ایم و مجموعه کامل موسیقی‌های آن‌ها را برای شما همراهان عزیزمان در پردیس گیم قرار داده‌ایم.

دانلود موسیقی متن بازی Tiny Toons

SEGA Genesis Soundtrack Collection 5

آلبوم‌های موجود در مجموعه: Tiny Toon Adventures: Buster's Hidden Treasure – Sonic 3D Blast – Knuckles' Chaotix – Mega Man: The Wily Wars – Golden Axe 3

قیمت کلی: ندارد – نسخه ریپ شده از کارتریج

تعداد قطعات موسیقی: 206 قطعه

مدت زمان کلی: 04 ساعت و 32 دقیقه و 42 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Naofumi Hataya, Tatsuyuki Maeda, Haruyo Oguro, Tomonori Sawada, Junko Shiratsu, Mariko Nanba, Yasuaki Fujita, Harumi Fujita, Jun Senoue, Tatsuyuki Maeda, Masaru Setsumaru, Yukifumi Makino, Howard Drossin, Seirou Okamoto, Shinji Tasaka, Tsuyoshi Sekito, Hideto Inoue

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 712.04 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Mega Man 3 – Title Theme

Door Into Summer [موسیقی پیشنهادی]

Green Grove Zone Act 1 [موسیقی پیشنهادی]

Grasslands

Green Grove Zone Act 2

Midnight Greenhouse [موسیقی پیشنهادی]

Mega Man 2 – Quickman Stage

Mega Man 2 – Flashman Stage

Panic Puppet Zone Act 2 [موسیقی پیشنهادی]

Mega Man 2 – Dr. Wily Stage 1

Mega Man 2 – Ending Theme [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم