Menu

جوزف فارِس: Red Dead 2 بیش از حد طولانی و تکراری بود، به همین دلیل God of War لیاقت برنده شدن را داشت؛ بهترین بازی سال 2018 برای من Marvel’s Spider-Man است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، چندی پیش در مراسم Gamelab 2019، "دیوید کیج" و "جوزف فارِس" در پنلی مشترک در رابطه با عناوین داستان محور و آینده این دسته از بازی‌ها صحبت کردند. فارِس در جریان این پنل عقیده خود را در رابطه با سه بازی ستایش شده سال گذشته یعنی Red Dead Redemption 2،God of War و Marvel's Spider-man اعلام کرد.

"در حقیقت شخصاََ برای من بهترین بازی سال Spider-Man بود. این بدان معنی نیست که من از God of War خوشم نیامد، من فکر می‌کنم God of War عنوانی عالی بود اما من بیشتر با Spider-Man ارتباط برقرار کردم."

"دلیل برنده شدن God of War و برتر بودن آن نسبت به Red Dead این بود که عنوان God of War متحمل ریسک‌هایی شد که واقعا جالب بودند. کوری و تیمش کاری خارق‌العاده انجام دادند، من به کوری و تیمش احترام می‌گذارم و اعتبار واقعی را به آن‌ها می‌دهم اما از طرفی سونی نیز لایق چنین اعتباری است چرا که آن‌ها واقعا در رابطه با یک سری بازی بسیار معروف ریسک بزرگی را انجام دادند و به شکلی کاملاََ متفاوت آن را ارائه کردند. این حرکت برای یک بازی مشهور AAA واقعاََ جسورانه است و به همین دلیل فکر می‌کنم آن‌ها لیاقت بردن را داشتند."

"Red Dead 2 نیز از جهات مختلفی بی‌نظیر است اما اگر از من بپرسید کمی بیش از حد طولانی است و برخی مراحل تکراری هستند. شما در ماموریت‌های این عنوان فقط شروع به تیراندازی می‌کنید و سپس به پایگاه خود بر می‌گردد. به همین دلیل God of War برنده نهایی بود."

همچنین باید به شما بگویم که من نسبت به تکراری شدن مکانیک‌های بازی‌ها بسیار حساس هستم. من فکر می‌کنم هر دو بازی God of War و Red Dead کمی طولانی بودند. من به یک تجربه کوتاه‌تر نیاز داشتم. فکر می‌کنم به همین دلیل بیشتر تحت تاثیر Spider-Man قرار گرفتم. مخصوصا در مورد Red Dead که پس از مدتی واقعاََ تکراری شدن به وضوح دیده می‌شد. چه کسی چنین وقتی را دارد؟ من با این که بچه‌ای ندارم باز هم چنین زمانی در دسترس من نیست. چه کسی این بازی‌ها را به پایان می‌رساند!؟"

بر اساس وبسایت Gotylist.com، منبعی که تعداد جوایز بهترین بازی سال را از مراجع معتبر می‌شمارد، اعلام کرده است در سال 2018 بازی Red Dead Redemption 2 با 181 جایزه بهترین بازی سال رتبه اول را کسب کرد و God of War با 173 جایزه در رتبه دوم قرار دارد. همچنین Marvel's Spider-Man نیز با 19 جایزه به جایگاه سوم بسنده کرد. اگرچه قابل ذکر است که God of War اکثر جوایز بزرگ و مهم را ازان خود کرد که شامل The Game Awards،BAFTA Awards و DICE Awards می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟