Menu

تاریخ آغاز بتای فنی بخش چندنفره بازی Gears 5 مشخص شد + سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی برروی PC

ساعاتی پیش اعلام شد که Microsoft همان‌طور که چند هفته پیش در E3 نیز قول داده بود، 2 تست فنی برای بخش چندنفره و آنلاین بازی Gears 5 برگزار حواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در این تست حالت‌های Escalation در کنار 2 حالت محوب Arcade و ing of the Hill برای بازی در دسترس خواهند بود. هم‌چنین احتمال وجود حالت Bootcamp جهت یادگیری مکانیک‌های بازی و آشنایی با محیط و روش‌های آن وجود دارد.

هم‌چنین این تست شامل بخش کوتاه به نام "Tour of Duty" نیز می‌شود؛ در این بخش چندین سری چالش مختلف وجود دارد که بازیکنان با انجام‌دادن هر یک از آن‌ها می‌توانند به محتویاتی خاص و جالب دست پیدا کنند. زمانی که تمامی چالش‌ها را تکمیل کنید، یک بنر اختصاصی با عنوان Tech Test برای شما باز خواهد شد.

هم‌چنین می‌توانید با انجام‌دادن چالش‌های اضافی به 3 اسکین مختلف برای اسلحه‌ها دست پیدا کنید. اطلاعات و جزئیاتی بیشتر از حالت‌های Escalation و Arcade هفته آینده در جریان رویداد ELEAGUE به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اما تاریخ برگزاری این بتا چه زمانی خواهد بود؟ بنا بر گزارشات بتای فنی بخش چندنفره Gears 5 از تاریخ 17 جولای (26 تیر) برای دانلود و از 28 تا 30 تیر ماه برای بازی‌کردن در دسترس خواهد بود. اما پس از آن از دسترس خارج شده و پس از کمی استراحت باری دیگر از 4 تا 7 مرداد قابل بازی خواهد شذ.

این بتا برای افرادی که Gears 5 را پیش خرید کرده‌اند و هم‌چنین آن دسته از افرادی که برروی Windows 10 یا Xbox One عضور سرویس Game Pass هستند قابل بازی بوده و در زمان عرضه به صورت خودکار در لیست دانلود قرار خواهد گرفت.

در کنار این جزئیات از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی برروی PC نیز رونمایی شده که در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

تاریخ آغاز بتای فنی بخش چندنفره بازی Gears 5 مشخص شد + سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی برروی PC

بازی Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برروی پلتفرم‌های Windows 10 و Xbox One منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.