Menu

گزارش: مدل جدید کنسول Switch با نام Mini Switch 2 عرضه خواهد شد + تصویری از کاور

تا به حال شاهد لو رفتن بسیاری از چیزها از طریق لوازم جانبی آن‌ها بوده‌ایم، به طور مثال بازی Assassin’s Creed Origins از طریق یک تی شرت مرتبط با آن لو رفت، یا که Assassin’s Creed از طریق یک جا سوئیچی فاش شد و اکنون هم نوبت به مدل جدید کنسول Nintendo Switch رسیده تا از طریق یکی از لوازم جانبی‌اش یعنی کاور سیلیکونی آن لو برود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Games Radar، به تازگی تصویری از طریق توئیتر لو فته است که کاور سیلیکونی مدل جدید کنسول Nintendo Switch را نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

این کاور که یکی از لوازم جانبی لایسنس شده‌ی رسمی از شرکت Nintendo است، مربوط به مدل جدید کنسول Switch می‌باشد که طبق تصویر Mini Switch 2 نام دارد و پیش بینی می‌شود تا به زودی شاهد معرفی آن به صورت رسمی باشیم.

طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده، باید به زودی منتظر یک مدل ارزانتر و کوچکتر از کنسول Nintendo Switch باشیم و کلمه‌ی Mini در تصویر این را تائید می‌کند. البته هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تائید نشده و باید همچنان منتظر باشیم. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم قصد خرید این کنسول را دارید؟