Menu

تاریخ انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed Odyssey اعلام شد

بعد از عرضه‌ی Assassin's Creed Odyssey، شرکت Ubisoft به خوبی از این بازی پشتیبانی کرد. تا کنون دو بسته‌ی الحاقی عرضه شده که در ابتدا بسته‌ی الحاقی Legacy of the First Blade که سه اپیزود داشت عرضه شد و بعد از آن نیز دو اپیزود از بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis عرضه شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Dualshockers، حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، Ubisoft تاریخ عرضه‌ی آخرین قسمت از بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis را که در واقع آخرین بسته‌ی اضافه شونده‌ی داستانی این بازی است را در حساب کاربری Assassin's Creed در توییتر اعلام کرد. در پیام منتشر شده از سوی Ubisoft آمده است:

"ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا اعلام کنیم که قرار است آخرین قسمت از جدیدترین مجموعه بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey با نام The Judgement of Atlantis در تاریخ 16 ماه جولای (25 تیر) منتشر شود. شما را به تماشای اولین تصویر از قلمروی پوسایدن (Poseidon)، خدای دریا دعوت می‌کنیم."

تاریخ انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی Assassin's Creed Odyssey اعلام شد

اطلاعات منتشر شده از این قسمت بسیار اندک است اما به نظر می‌رسد این قسمت کیفیتی مشابه قسمت‌های قبلی را داشته باشد و راضی کننده باشد. در اولین قسمت از بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis، کاربران با سفر به سرزمین‌های Elysium با دختر زئوس یعنی پرسفون (Persephone) و دمیتر (Demeter) مواجه شوند. در قسمت دوم از این بسته‌ی الحاقی که Torment of Hades نام داشت، داستان در دنیای مردگان جریان داشت و همچنین همان طور که از نام آن مشخص است، شاهد حضور شخصیت هادس (Hades) بودیم و حال در قسمت سوم این بسته‌ی الحاقی به نظر می‌رسد باید با پوسایدن (Poseidon) سر و کار داشته باشیم.

احتمال می‌رود که با عرضه‌ی این بسته‌ی الحقی ویژگی‌های و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه شود و همچنین شاهد حضور دشمنان جدیدی در بازی باشیم همان طور که در قسمت‌های قبلی چنین موردی اتفاق افتاده بود. احتمالا طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با این قسمت منتشر می‌شود و با عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی شاید برخی از کاربران دوباره به این بازی برگردند. بازی Assassin’s Creed Odyssey هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.