Menu

با حضور کیانو ریوز در Cyberpunk 2077، احتمال ساخت فیلم این عنوان بیشتر شده است

حالا که نام کیانو ریوز به فرنچایز Cyberpunk پیوست خورده است، شانس بیشتری وجود دارد که روزی شاهد اقتباس فیلمی از جهان Cyberpunk 2020، ساخته "مایک پاندسمیث"، باشیم.

همانطور که می‌دانید، ریوز نقش "جانی سیلورهند" را در بازی جدید CD Projekt Red یعنی Cyberpunk 2077 بازی خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سازنده Cyberpunk 2020، "مایک پاندسمیث"، همکاری ریوز با بازی، نظر هالیوود را به خود جلب خواهد کرد.

او در این باره به VGC گفت:

"از حیث ساخته شدن فیلم این فرنچایز، من نمی‌توانم چیزی بگویم اما با متصل شدن نام کیانو ریوز به این سری، احتمال اقتباس فیلمی آن بیش از پیش می‌شود."

بر اساس گفته‌های پاندسمیث، می‌توان فیلمی اکشن با داستانی قابل توجه از Cyberpunk ساخت. او در این باره توضیح داد:

"ویژگی جذابی که در مورد Cyberpunk وجود دارد این است که ما شما را وادار می‌کنیم که در مورد موضوعات مختلف فکر کنید اما از طرفی این هدف را نداریم که به شما چیزی یاد دهیم."

او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که هر مدیوم نقاط قوت خود را دارد و باید با توجه به این نقاط قوت به ساخت یک اقتباس پرداخت:

"من در طول این سال‌ها متوجه شدم که شما باید اقتباس را از طریق مدیومی انجام دهید که بهترین اثرگذاری را دارد. کاری که من با بازی Tabletop انجام می‌دادم خیلی متفاوت‌تر از یک بازی ویدیویی است."

"حالا که در میان دو مدیوم مختلف قرار دارم و به هر دو سر می‌زنم، می‌توانم به وضوح ببینم که در نسخه Tabletop کارهایی را انجام می‌دهم که هرگز آن‌ها را به بازی ویدیویی وارد نخواهم کرد اما از طرف دیگر در بازی ویدیویی نیز مواردی وجود دارد که اثرگذاری بسیار بالاتری نسبت به Tabletop دارند. اگر روزی فیلمی از سری ساخته شود، مطمئنم که المان‌ها باز تغییر خواهند کرد."

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.