Menu

استودیوی Remedy اطلاعاتی درباره‌ی مدت زمان به پایان رساندن Control به اشتراک گذاشت

استودیوی Remedy در حال امتحان موارد جدیدی در جدیدترین پروژه‌ی خود یعنی Control می‌باشد. به عنوان مثال، برخلاف روند کاملا خطی بازی‌های قبلی این استودیو مانند Alan Wake، بازی Control تقریبا از این خطی بودن خارج شده و دارای مراحل فرعی و رمز و رازهایی برای کشف کردن می‌باشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود تا به پایان رساندن Control مدت زمان بیشتری نسبت به Alan Wake نیاز داشته باشد.

حال به گزارش پردیس‌گیم، وبسایت Gamingbolt با کارگردان Control "میکائیل کازورینن" و نویسنده‌ی آن "بروک مگز" گفت‌وگو کرده است و طی این مصاحبه، درمورد مدت زمان بازی نیز سوال پرسیده شده است. هنگامی که از این دو تن درمورد مدت زمان بازی به صورت میانگین سوال پرسیده شد، آن‌ها به Gamingbolt گفتند:"در حال حاضر، نمی‌توانیم عدد دقیقی اعلام کنیم. این موضوع کمی پیچیده است زیرا Control بازی بزرگی بوده و شما می‌توانید به چندین روش، آن را تجربه کنید. برای به پایان رساندن بخش کمپین و انجام چند ماموریت فرعی، به حدود 15 تا 20 ساعت زمان نیاز خواهید داشت."

این مدت زمان کاملا کافی به نظر می رسد، خصوصا با توجه به اینکه Remedy وعده داده است که بازی ارزش تکرار بالایی دارد. Control در تاریخ 5 شهریور بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.