Menu

Fire Emblem: Three Houses پس از عرضه با 4 بسته‌الحاقی گسترش پیدا خواهد کرد

Fire Emblem: Three Houses در حال حاضر حماسی و جذاب به نظر می‌رسد و قرار است محتویات ارزشمند زیادی را به بازیکنان ارائه دهد اما ظاهراََ بازی پس از عرضه نیز بیش از پیش گسترش پیدا خواهد کرد چرا که شرکت Nintendo ساعاتی پیش اعلام کرد، این عنوان پس از عرضه محتویات و بسته‌های الحاقی مختلفی دریافت می‌کند تا طرفداران بتوانند مدت زمان بیشتری را در دنیای این بازی صرف کنند.

ما تقریباََ مطمئن بودیم که DLCهای متعددی برای بازی منتشر می‌شود اما با بیانیه Nintendo متوجه جزئیات بیشتری شدیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، برنامه‌ای که تیم سازنده برای آینده Three Houses در نظر گرفته شامل 4 بسته DLC می‌شود که از آن‌ها با نام موج محتوای‌اضافه نام برده است. خوشبختانه جزئیات و تاریخ عرضه هر 4 بسته‌الحاقی مشخص شد، بنابراین شما می‌توانید برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. اولین موج نیز همان روز انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرد که شامل چند لباس برای شخصیت‌های اصلی مونث و مذکر می‌شود. ظاهراََ به روز رسانی‌های رایگان مختلفی نیز در برنامه تیم توسعه دهنده قرار دارد اما جزئیات این به روز رسانی‌ها هنوز مشخص نشده است.

جزئیات بسته‌های الحاقی در نظر گرفته شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • موج 1: لباس‌های رسمی آکادمی برای شخصیت مذکر و مونث.(26 جولای/4 مرداد)
  • موج 2: نقشه‌های اضافه کمکی برای نبرد، آیتم‌های درون-بازی کمک‌کننده و موارد بیشتر.(31 اکتبر/9 آبان سال جاری)
  • موج 3: ماموریت‌های جانبی بیشتر و لباس‌ها(کاستوم) + به روز رسانی مجانی.(31 دسامبر/10 دی سال جاری)
  • موج 4: محتویات داستانی جدید،شخصیت‌های قابل بازی بیشتر،مکان‌های تازه و موارد بیشتر + به روز رسانی مجانی.(30 اوریل 2020 یا 11 اردیبهشت 1399)

Fire Emblem: Three Houses در تاریخ 26 جولای(4مرداد) امسال برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟