Menu

Larian Studios: بخش چندنفره Baldur’s Gate 3 با توجه به تجربیاتمان از Divinity: Original Sin 2 تکامل پیدا خواهد کرد

Larian Studios با انتشار عنوان Divinity: Original Sin 2 در سال 2017، توانست یکی از بهترین تجربیات در ژانر cRPG را رقم بزند. بسیاری از طرفداران و منتقدین Original Sin 2 را یک نقش آفرینی بی‌نقص خواندند و حالا که این سازنده بر روی نسخه بعدی یکی از بزرگ‌ترین فرنچایز‌های cRPG یعنی Baldur's Gate 3 کار می‌کند، بسیاری از بازیکنان و طرفداران این سبک هیجان زده هستند.

Larian Studios در این باره اعلام کرد که آن‌ها از تمامی تجربیات خود در مورد Original Sin 2 استفاده می‌کنند و قرار است بزرگ‌ترین بازی RPG خود تا به امروز را توسعه دهند و هدف آن‌ها تا این حد جاه‌طلبانه می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، تیم Larian Studios در مصاحبه‌ای با Wccftech اعلام کرد، یکی از مواردی که در زمان توسعه Original Sin 2 فرا گرفتند، یک بخش چندنفره بهبودیافته می‌باشد و آن‌ها قرار است در مورد Baldur's Gate 3 حالت چندنفره را بهتر از گذشته ارائه دهند. بنیان‌گذار استودیو، "سوِن وینسکِ"، در مصاحبه مذکور گفت: بخش چندنفره بازی‌های Original Sin آنطور که می‌خواستیم ارائه نشد و ما از این موضوع درس گرفتیم، از جهت بخش چندنفره Baldur's Gate 3 تکامل پیدا خواهد کرد.

او در این مورد گفت:

"با توجه به چیزهایی که از Original Sin 2 فرا گرفتیم، بخش چندنفره بازی جدیدمان تکامل یافته پروژه‌های قبلی خواهد بود. همانند بازی‌های Original Sin، پارتی بازیکنان اینبار تمرکز بزرگ ما است اما همه چیز بهبود پیدا خواهد کرد. بخش چندنفره چیزی است که فکر می‌کنیم به خوبی ارائه نشد و می‌توانستیم در سطح بهتری آن را طراحی کنیم. بنابراین بازی جدید خود(Baldur's Gate III) را به طور حتم از این جهت تکامل می‌دهیم."

Baldur's Gaqte 3 در حال حاضر تاریخ عرضه ندارد اما پلتفرم‌های مقصد آن PC و Stadia می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟