Menu

شایعه: Sony قصد دارد تا مالکیت استودیوی Remedy را به دست بیاورد

مدتی است که اخبار زیادی پیرامون استودیوی Remedy Entertainment منتشر می‌شوند. اخیرا، آن‌ها موفق شدند حق انتشار عنوان ترسناک خود یعنی Alan Wake را از Microsoft پس بگیرند. اما اگر شایعات جدید حقیقت داشته باشند، ممکن است نام Remedy تبدیل به سرتیتر خبرها شود.

همانیوط که در این خبر می‌توانید مطالعه کنید، رئیس کمپانی Sony Interactive Entertainment "جیم رایان" طی مصاحبه‌ای گفت که در حال حاضر، محتوا و بازی‌های انحصاری از همیشه مهم‌تر هستند و اینکه غول ژاپنی قصد دارد تا عناوین انحصاری بیشتری بر روی PS5 عرضه کند. یکی از راه‌های افزایش تعداد بازی‌های انحصاری، خریداری استودیوهای جدید و اضافه شدن آن‌ها به تیم فرسـت‌پارتی Playstation می‌باشد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، به نظر می‌رسد که یکی از این استودیوهای جدید، Remedy Entertainment است که بخاطر خلق بازی‌هایی نظیر Alan Waje، دو نسخه‌ی اول Max Payne و Quantom Break سناخته می‌شود.

ماجرا از این قرار است که وبسایت Pushsqure یک مقاله منتشر کرده است و در آن، احتمال خریداری شدن برخی استودیوها نظیر Kojima Productions، Insomniac Games و… بررسی کرده است. طی این مقاله، نام استودیوی Remedy نیز برده شده است و طبق چیزهایی که از طریق منابع به Pushsquare گفته شده است، Sony قصد دارد تا مالکیت این استودیوی فنلاندی را به دست آورده و آن را به تیم استودیوهای فرست پارتی خود اضافه نماید. همچنین، در مقاله‌ی مذکور به این نکته اشاره شده است که رئیس استودیوهای جهانی Sony یعنی آقای "شوهی یوشیدا" به تازگی از Remedy بازدید کرده است.

البته، این موارد در حد شایعه بوده و باید منتظر بیانیه‌ها و اطلاعات رسمی بمانیم. البته، استودیوی Remedy مناسب اهداف Playstation می‌باشد. "سم لیک" و استودیوی Remedy بخاطر ساخت بازی‌های داستانی و روایت محور شناخته می‌َشوند و Sony نیز بیشتر بر ساخت اینگونه بازی‌ها تمرکز می‌کند. جدیدترین بازی Remedy یعنی Control در تاریخ 5 شهریور بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. دیدگاه شما در این مورد چیست؟ ایا با این خرید موافق هستید؟