Menu

شایعه: استودیوی Housemarque برای ساخت یک بازی انحصاری AAA با Sony قرارداد امضا کرده است

استودیوی Housemarque در جایگاه جالبی به سر می‌برد. این استودیوی فنلاندی که برای توسعه‌ی عناوینی مانند Nex Machina و Resogun شناخته می‌شود، در حال کار بر روی عنوانی در سبک شوتر بتل رویال آینده محور به نام Stormdivers است. در حالی که هایپ زیادی حول این بازی وجود ندارد، اما شایعات هیجان‌انگیز زیادی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی آن‌ها وجود دارد؛ عنوانی AAA(بازی‌های با بودجه‌ی بالا) که هنوز معرفی نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، چندین اشاره‌ی جزئی وجود دارند که نشان می‌دهند Housemarque در حال همکاری با Sony برای ساخت بازی بعدی‌اش می باشد. چندی پیش، رئیس استودیوهای جهانی Sony آقای "شوهی یوشیدا" از این استودیو در شهر هلسینکی(پایتخت فنلاند) بازدید کرد و به نظر می‌رسید که همکاری مداومی بین این دو شرکت وجود دارد. حال به تازگی و در جریان یک مصاحبه، رئیس استودیوی Housemarque "ایلایا کوئیتینن" درباره‌ی همکاری با دیگر کمپانی‌ها گفت:"گاهی اوقات، شما باید قراردادهای انحصاری امضا کنید زیرا پول، بر روی درخت‌ها رشد نمی‌کند."

ظاهرا، این استودیو مخالف ایده‌ی ساختن بازی انحصاری نبوده و به احتمال فراوان، بازی بعدی آن‌ها یک AAA انحصاری برای پلتفرم Playstation می‌باشد. حتی شایعاتی در حال دست به دست شدن است که Sony قصد دارد تا Housemarque را خریداری کرده و آن را به استودیوهای فرست‌پارتی خود اضافه نماید. البته، فعلا چیزی قطعی نشده و باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.