Menu

بند سوئدی Refused بر روی ترک‌های بند SAMURAI در Cyberpunk 2077 کار می‌کند؛ ترک Chippin’ In منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش شرکت CD Projekt RED اعلام کرد، با بند پانک راک سوئدی Refused برای ساخت برخی ترک‌های Cyberpunk 2077 همکاری دارد. در حال حاضر این بند بر روی یک آلبوم EP برای بند کروم راک SAMURAI که در دنیای بازی یک بند راک مشهور است کار می‌کند. ترک‌های این آلبوم در کنار این که الهام گرفته از منبع اصلی و گرایشات اعضای بند خواهد بود، به فضای بازی نی پایبند می‌باشد و در انحصار آن تولید خواهد شد.

Marcin Przybyłowicz، کارگردان بخش موسیقی CD Projekt RED، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

"من بسیار تا بسیار بخاطر حضور Refused در تیم موسیقی Cyberpunk 2077 هیجان زده هستم. اطمینان دارم که در میان تیم ما افراد زیادی وجود دارند که از طرفداران حقیقی این بند هستند. "پیوتر آدامزیک"، یکی از آهنگسازان اصلی بازی، در میان طرفداران این بند قرار دارد. در حقیقت او کسی است که به من مراجعه کرد و پیشنهاد همکاری با آن‌ها را با من در میان گذاشت. من بسیار خوشحالم که او این کار را انجام داد چرا که آن‌ها با ریف‌های فوق‌العاده،درام قدرتمند و صدای بی‌نظیر ووکالیستشان به بهترین شکل ممکن نقش SAMURAI را ایفا کردند. من می‌توانم به شما اطمینان دهم که از نظر پانک بودن، Cyberpunk 2077 به حداکثر توان خود رسیده است."

ووکالیست Refused، "دنیس لیکسین"، در مورد این همکاری گفت:

"همانند ما، SAMURAI نیز گروهی شورشی است اما در زمان و مکانی متفاوت. کار کردن با CD PROJEKT RED،نوشتن موسیقی و متن آهنگ‌‌ها برای Cyberpunk واقعا سرگرم کننده بود اما از نظر خلاقیت و حس ارائه ایده نو نیز متفاوت‌تر از همیشه بود. این یک چالش غیرمنتظره بود که در نهایت خوب پیش رفت و باعث پیشرفت ما شد. آهنگ‌ها عالی شدند و بازی دیوانه‌کننده است."

به دنبال این اعلامیه از سوی CD Projekt RED، ترک Chippin’ In که در مراسم E3 2019 از آن استفاده شده بود نیز منتشر شد. شما می‌توانید این ترک را از اینجا دانلود کنید.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

نظر شما در مورد این همکاری چیست؟